Paypal Europe 22 BD ROYAL, Luxembourg
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

Y. O.

aan: Paypal Europe

31/01/2022

Geachte meneer, mevrouw Ik heb enkele jaren geleden een paypal aangemaakt als bedrijf. Ik dacht toen dat dit nodig was zodat als ik kleren verkoopte dit hierop gestort kon worden. Nu krijg ik de vraag om mijn account te autoriseren met bedrijfdgegevens. Natuurlijk heb ik deze niet. Nu werkt mijn Paypal helemaal niet. Ik zou dit graag willen overzetten naar een persoonlijk account. Of het bedrag van mijn Paypal teruggestort krijgen op mijn zichtrekening. Is het mogelijk mij hiermee te helpen? Ik heb Paypal zelf al willen bereiken maar dit zonder succes. Bedankt bij voorbaat. Met vriendelijke groeten Y.O

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 66,10

Berichten (1)

Y. O.

aan: Paypal Europe

20/02/2022

Geachte meneer, mevrouw Ik heb enkele jaren geleden een paypal aangemaakt als bedrijf. Ik dacht toen dat dit nodig was zodat als ik kleren verkoopte dit hierop gestort kon worden. Nu krijg ik de vraag om mijn account te autoriseren met bedrijfdgegevens. Natuurlijk heb ik deze niet. Nu werkt mijn Paypal helemaal niet. Ik zou dit graag willen overzetten naar een persoonlijk account. Of het bedrag van mijn Paypal teruggestort krijgen op mijn zichtrekening. Is het mogelijk mij hiermee te helpen? Ik heb Paypal zelf al willen bereiken maar dit zonder succes. Bedankt bij voorbaat. Met vriendelijke groeten Y.O