back

Afhouding consumptiecheque

Edenred Bd du Souverain 165, Brussel
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. M.

aan: Edenred

26/01/2022

Beste, Ik kocht zaken bij AS Adventure (310 euro) en bij Jumbo te Kuurne. Telkens ging het bedrag van mijn saldo consumptiecheques terwijl dit van mijn eco en maaltijdcheques moest gaan. Het is zeer moeilijk om Edenred te bereiken om dit recht te zetten met als gevolg dat ik te weinig saldo op mijn consumptiecheques had om andere dingen te kopen waardoor ik geld van mijn rekening moest halen. Zowel bij AS Adventure als bij Jumbo werden door de betrokken bediende maaltijdcheques ingegeven maar door het systeem bij Edenred ging het van het verkeerde saldo. Ik vond dit een schande. Je krijgt dan geld van je werkgever en zij gaan dan bepalen van welk saldo zij het geld nemen. Ik had erop gerekend geen geld van mijn rekening te moeten nemen temeer daar er voor alles voldoende saldo was indien het juiste bedrag van de juiste cheque genomen was. Dit zijn geen mooie praktijken en ik heb gehoord dat wij niet de enige zijn. Een compensatie van Edenred zou niet slecht zijn daar het probleem bij hen ligt. Mvg, Peter Marin

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (5)

Edenred

aan: P. M.

26/01/2022

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1300345). We doen er alles aan om ze binnen drie werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Cet e-mail provient de Edenred - Customer paper.

Edenred

aan: P. M.

27/01/2022

Edenred We connect, You win Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1300345) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 27 jan. 2022 13:19 CET Beste, Er zijn heel wat handelaars die ervoor gekozen hebben om geen aparte knop 'Consumptiecheque' te installeren op hun kassasysteem of betaalterminal. De handelaar kan dus de betaaloplossing **niet kiezen** tijdens de transactie. In handelszaken zonder terminal waarmee men een bepaalde cheque kan kiezen, wordt **de cheque die als eerste verloopt** gekozen. Op die manier is er minder risico dat uw cheques ongebruikt verlopen. Uiteraard begrijpen we dat u graag met het product van uw keuze wenst te betalen. Teneinde uw situatie te kunnen regulariseren, zou ik u willen vragen om volgend online formulier in te vullen: s:user.edenred.be/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=4416972424977 zodat we hiervoor het nodige kunnen doen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide ---------------------------------------------- Klachtenbox, 26 jan. 2022 16:38 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[Q5OZ2M-5X04] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!VXXHOZmJ3v8SQjrxufzaqYdgML8JPK8ba5EXCCbDFm0ZjzaLHPREMgJj_B5zjwNsEQ$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!VXXHOZmJ3v8SQjrxufzaqYdgML8JPK8ba5EXCCbDFm0ZjzaLHPREMgJj_B4sr-7uPQ$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[Q5OZ2M-5X04]

P. M.

aan: Edenred

27/01/2022

Beste, Wat U zegt klopt niet. Mijn ecocheques waren ouder dan mijn consumptiecheques en toch is het bedrag van mijn consumptiecheques gegaan. De handelaar AS Adventure heeft duidelijk ecocheques ingegeven en toch ging het bedrag van de consumptiecheques die nog maar een goede maand op de kaart stonden, eind December 2021. De oudste ecocheques waren van Januari 2021. Er zit dus een fout in jullie systeem waar ik nu de gevolgen van draag. Mvg, Peter

Edenred

aan: P. M.

27/01/2022

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1302188). We doen er alles aan om ze binnen drie werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Cet e-mail provient de Edenred - Customer paper.

Edenred

aan: P. M.

27/01/2022

Edenred We connect, You win Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1302188) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 27 jan. 2022 16:20 CET Beste, De ecocheques hebben steeds een geldigheid van 24 maanden. Uw ecocheques vervielen op 14/01/2023 en uw consumptiecheques op 31/12/2022. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide ---------------------------------------------- Klachtenbox, 27 jan. 2022 14:45 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[Q5OZRZ-4YPP] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!VCCT-o71uWV-dFcgJdrjAhdMeGpX_3G0GW4nXFHE2_gzsc-4nf1N1XEz-iyIht3JRw$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!VCCT-o71uWV-dFcgJdrjAhdMeGpX_3G0GW4nXFHE2_gzsc-4nf1N1XEz-iyinDlcKg$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[Q5OZRZ-4YPP]