back

Problemen met terugbetaling/klantendienst onbereikbaar

Hunkemöller Godefriduskaai 20B, Antwerpen
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. b.

aan: Hunkemöller

24/01/2022

Beste, Ik bestelde op 12/11 enkele items op de webshop via een bon ter waarde van 100 euro die ik op socialdeal kocht van hunkemoller. Ik retourneerde hiervan enkele items voor een waarde van ongeveer 69 euro in een fysieke winkel, maar kreeg nooit achteraf iets teruggestort in contant of tegoed op mijn webshop account. Ik probeerde reeds 10tal keren de klantenservice te bereiken zowel via live chat, via mail, via facebook als via telefoon zonder succes. Ik krijg de indruk dat er helemaal geen klantenservice bestaat. Ik heb daarnaast nog een tweede probleem: ik had namelijk 2 bonnen gekocht van social deal op hetzelfde moment, deze tweede bon ter waarde van 50 euro werkt niet meer. In de winkel vertelden ze mij dat er intern een probleem werd ontdekt met de social deal bonnen waar ze een enorm verlies door geleden hebben (deze waren namelijk onbeperkt in bedrag waardoor sommige klanten misbruik maakten op de webshop en voor meer dan duizenden euro gratis kregen). Als tegenreactie hebben ze dan maar achteraf alle webshopbonnen gedesactiveerd. Dit lijkt mij volkomen incorrect voor de klanten die nog ongebruikte social deal bonnen hebben op dit moment. Bedankt alvast om een oplossing te bieden. U kan mij contacteren voor verdere vragen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 84,50
  • Terugbetaling van geretourneerde goederen en een tegoed voor de bon die niet langer werkt

Berichten (3)

Hunkemöller

aan: J. b.

24/01/2022

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01862409 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019

J. b.

aan: Hunkemöller

10/02/2022

Ok en nu verwacht ik een ECHT antwoord ipv opnieuw aan het lijntje gehouden te worden met een automatisch antwoord

Hunkemöller

aan: J. b.

10/02/2022

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01905544 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019