Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. V.

aan: Bulex Services

22/01/2022

Mijn klacht, ik ben in pan gevallen met mijn brander don 20 jan,ik heb gebeld voor een depanage maar moet wachten tot 25 jan. Mijn afspraak die gepland was op 3dec is geannuleerd voor een depanage bij iemand anders. Ik heb sinds donderdag geen verwarming nog warm water. Ik heb een omnium contract voor enkele jaren al. Maar ik kon niet geholpen worden volgens de dame die ik aan de telefoon had die mij vermelde dat ik maar een kraantje moest dichtdraaien omdat het water naar alle kanten spoot. Heb dan nog eens gebeld maar dan had ik een heer aan de lijn en die beloofde mij zo snel mogelijk te depaneren, maar dit is niet gebeurd. Ik had op dat moment het gevoel gewoon afgewimpeld te worden. Dit vindt ik niet echt een goede service.

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (1)

Bulex Services

aan: M. V.

24/01/2022

O.Réf/CM-B 07668641 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan. Wij betreuren de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig. Onze dienst na-verkoop zal u zo snel mogelijk contacteren voor uw nieuwe afspraak in te plannen samen met de wisselstukken. Met vriendelijke groeten, Veronica - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn