back

Verlenging bevriezing abonnement door covid safe ticket, ontvang geen reactie meer

Jims Fitness Nederzwijnaarde 2, Zwijnaarde
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. L.

aan: Jims Fitness

21/01/2022

Beste, Ik heb een fitnessabonnement onderschreven eind juli, getekend op 03/08/202 bij jims. Toen was er nog geen sprake van covid safe ticket. Heb abonnement genomen met optie voor mijn 2 kinderen voor een periode van 1 jaar. Op 03/08 betaal ik 20€, was een promotie Op 24/08 domiciliering van 59.99 euro Op 21/09 domiciliering van 59.99 euro Toen is de covid safe ticket begonnen, heb zelfs van de maand oktober niet kunnen genieten en dus al de helft voor niets betaald. Ik stuur mail naar jimsfitness om een oplossing te vinden aangezien ik niet gevaccineerd ben en niet kan gaan fitnessen. Ze gaan akkoord voor een bevriezing van 3 maanden en bevestigen dit via e-mail, ook om nadien te verlengen of vroeger de bevriezing op te heven. Covid safe ticket wordt verlengd, ik stuur dus in december een mail maar krijg geen antwoord, en daar begint de miserie. E-mail gestuurd op 16/12/21, 05/01/22, 11/01/22,18/01/22 en vandaag, geen antwoord. Als je belt naar het nummer 09/396 11 81 of 03 /396 11 82 geen antwoord of melding we zijn niet bereikbaar. Ook via messenger gestuurd, geen antwoord. Ik forward dus mijn mail naar de club waar ik ben ingeschreven, jims brussel in elsene en krijg daar doodleuk de melding dat ik mijn abonnement niet kan verlengen voor de bevriezing en eisen dat ik betaal en ik nog 13 maanden zou moeten betalen, dus volledig verkeerd. Ik stuur terug dat ze moeten begrijpen dat ik niet kan betalne voor een dienst dat ik niet kan gebruiken en stel voor ofwel zoals per mail bevestigd van de hoofdzetel verlenging van de bevriezing ofwel stopzetting zonder kosten. Ze sturen me doodleuk, stuur een mail naar Jims. Waar zijn we mee bezig??? Ik heb hun antwoord dus geforward maar blijf nog zonder reactie naar info@jimsfitness.com Ik ben dus ten einde raad. In mijn contract staat nergens vermeld dat we moeten betalen voor een dienst dat niet kan gebruikt worden. Is dit wel wettelijk, waarvoor dient de Resolutie 2361 (2021) dan voor? * vaccinatie niet verplicht is * weigeraars niet gediscrimineerd mogen worden * vaccinatiecertificaten niet als paspoort of toegangsbewijs mogen worden gebruikt Helaas tot nu toe is dit allemaal van toepassing, ik word gediscrimineerd omdat ik niet gevaccineerd ben (is mijn gezondheid, mag men niet verplichten) en ik krijg geen toegang. Dus ik wens de beviezing van mijn abonnement te verlengen totdat ik vrije toegang krijg zoals voor de covid safe ticket periode en wordt automatisch verlengd indien er nog verlengingen komen. Ofwel stopzetting van abonnement zonder kosten, daar ik niet gekozen heb om niet te komen maar dat ik geen gebruik kan maken van een dienst. Als ik een dienst betaal wil die ook kunnen gebruiken, wat logisch is. Op de website staat voro de bevriezing: Voor meer info hierover, of indien je je niet wenst te vaccineren, kan je ons bereiken via mail op info@jimsfitness.com Nu, ik krijg absoluut geen reactie, hoe dus mijn abonnement bevriezen totdat ik toegang krijg, afhankelijk hoeveel keer dat ze dat nog gaan verlengen of hoe mijn abonnement ZONDER KOSTEN te annuleren aangezien de toegang mij geweigerd wordt. Alvast bedankt voor jullie medewerking en feedback. Met vriendelijke groeten, Christine Leysens

Gewenst oplossing

  • Oplossing voor mijn abonnement, bevriezing tot einde covid safe ticket met bevestiging van Jims via email ontvangen of stopzetting zonder kosten.

Berichten (1)

Jims Fitness

aan: C. L.

21/01/2022

Beste, Ten eerste is Mevrouw niet de enige die een mail stuurt. Het is niet nodig om 5 x dezelfde mail te sturen. We zitten inderdaad met een achterstand vermits ik de enige ben die de mails beantwoord voor 24 clubs in BE. Ten tweede: wij dienen de richtlijnen te volgen die ons opgelegd worden door de Veiligheidsraad, dus als zij zeggen dat wij een CST ticket moeten vragen bij het binnenkomen in de clubs, zodat we kunnen openblijven, dan moeten wij ons hierbij neerleggen. Idem voor de horeca. Het abonnement van Mevrouw is al uitzonderlijk bevroren tem 11/04/2022. Wij zijn niet verplicht om abonnement oneindig te bevriezen omdat wij de reglementering van de Veiligheidsraad moeten volgen. Bijgevolg zullen wij het abonnement van Mevrouw afsluiten per 14/02/2022. Er valt niets meer te vereffenen. Sportieve groeten/Salutations sportives Van Laecke Linda Ledenadministratie/Administration Membres JIMS NV Guldensporenpark 100 - blok K 9820 Merelbeke T:+32 9 396 11 81 M: linda.vanlaecke@jimsfitness.com