back

ongewenst abonnement

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. L.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

21/01/2022

Geachte, ik bleek via mijn proximus gsm abonnement plots geabonneerd op de diensten van DGP Veedz. Ik weet niet waar dit vandaan komt, dit zou via sms zijn gegaan en automatisch verlengd. Er werd 6 keer een weektarief van 4.99 euro aangerekend via diensten van derden. Proximus weigert dit terug te betalen en verwijst naar Veedz. Ik heb de klantendienst van Veedz gevraagd om terugbetaling meer kreeg geen reactie. De stopzetting van het abonnement werd wel bevestigd.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 29,94

Berichten (4)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: E. L.

21/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (60931) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 21 jan. 2022 11:12 CET Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **32485730240 ** op **2021-12-14 16:44:47 ** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **soidc.com ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2022-01-13 15:03:02** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 21 jan. 2022 09:20 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[VYZ734-KDPZ] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[VYZ734-KDPZ]

Doorgestuurd naar onze advocaten 21 januari 2022

E. L.

aan: Test Aankoop

21/01/2022
Dit antwoord is privé

Veedz (Digital Global Pass)

aan: E. L.

21/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (60952) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 21 jan. 2022 15:44 CET Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **32485730240 ** op **2021-12-14 16:44:47 ** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **soidc.com ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2022-01-13 15:03:02 ** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 21 jan. 2022 13:40 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PMRYE2-Y3ZK] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PMRYE2-Y3ZK]

Test Aankoop

aan: E. L.

01/02/2022
Dit antwoord is privé