- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
Zo goed als geen hotels te kiezen om te reserveren voor een overnachting.
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
K. C.
aan: VIVABOX
Beste, Wij zijn in het bezit van een voucher 3 dagen citytrip. Bij deze wouden wij een uitstap naar Rome plannen. Al verschillende B&b's of hotels gecontacteerd waaruit keuze is uit het boekje. Geen te bereiken ofwel is het een dode lijn of reageren ze gewoon niet ? Nu hebben wij een voucher te waarde van €169 waar wij niets met zijn want we kunnen niet naartoe waar we heen willen.
VIVABOX
aan: K. C.
Hallo, We reageren hier graag op uw klacht over uw geschenkbon 3 dagen citytrip. U zou geen enkel hotel kunnen vinden in Rome, wanneer u zich op het boekje baseert. Ten eerste willen we u erop wijzen dat uw geschenkbon al twee jaar actief is en dat er in het huidige klimaat inderdaad veel veranderingen op vlak van toerisme gebeurd is.Daarom raden wij alle klanten aan om de activiteiten online na te kijken, aangezien het aanbod daar dagelijks wordt bijgewerkt. Bovendien zien we dat u reeds een reservatie had kunnen maken met deze geschenkbon en dat deze wegens de crisis niet kon doorgaan. Graag melden we u dat u, naast de tientallen partners in de regio van Rome, ook nog eenhonderdtalpartners te vinden zijn op andere plaatsen in Europa. We raden u aan om even via de kaart te kijken. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wensen we u nog een fijne dag. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om op deze e-mail te reageren. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, HetVivabox-Klantrelatieteam Om de opvolging van uw dossier te verzekeren, gelieve de referentie onderaan deze e-mail niet te verwijderen, als u erop antwoordt. ref:_00Db0JMp8._500672SgbkA:ref