back

Verkeerde vivabox geactiveerd op kasticket.

Dreamland Edingensesteenweg 196, HALLE
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. M.

aan: Dreamland

15/01/2022

Beste, * Op 31/12/2021 kocht ik in jullie filiaal te Wilrijk een Vivabox " Vertrek op weekend. Bij het registreren van de box blijkt dat de bon niet actief staat en ik contact moet opnemen met de klantendienst van Vivabox. * Op 3/01/2022 neem ik contact op met Vivabox en blijkt dat de box dat ik heb aangekocht niet geactiveerd is en vragen om mijn kasticket door te mailen. * Op 5/01/2022 krijg ik een mail van vivabox dat ze bon niet kunnen activeren. Dit omdat de activatiecode dat ik heb doorgestuurd van mijn box niet overeen komt met de activatiecode dat op kasticket is vermeld op 31/12. * Op 6/01/2022 neem ik terug contact op met vivabox. Deze melden mij dat de activatiecode dat vermeld staat op mijn kasticket is aangekocht geweest op 26/11/2021 en reeds geregistreed staat en ik terug naar de winkel moet gaan voor mijn box dat ik aangekocht heb op 31/12/2021 te activeren. * Op 7/01/2022 ga ik langs de winkel en melden mij dat ze mij niet kunnen helpen en dat ik contact moet opnemen met de klantendienst van dreamland. * Op 11/01/2022 neem contact op met de klantendienst en gingen het nodige doen om dit op te lossen. De dame ging contact opnemen met de juiste dienst en zou me iets laten weten. * Op 13/01/2022 nog steeds geen reactie van de klantendienst van Dreamland en neem ik terug contact. Deze melden mij dat het probleem zou opgelost moeten zijn. Indien dit niet het geval was dat ik terug contact moest opnemen. Neem terug contact op en zouden me zeker vandaag nog terugbellen. * Op 14/01/2022 nog steeds niets gehoort van klantendienst Dreamland. Terug contact opgenomen met klantendienst. Deze melden mij dat ze nu niets kunnen doen en dat ik moet wachten tot maandag. Ik heb u alle informatie bezorgd en al de stappen ondernomen; maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht. Bedankt

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 79,90
  • Activatie van mijn Vivabox.

Berichten (2)

Dreamland

aan: V. M.

17/01/2022

Beste, Ik heb jullie opmerking doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Er zal weldra contact met jullie worden opgenomen Ik wens jullie nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groeten, Lynn Klantendienst DreamLand www.dreamland.be 02/363 56 56

Dreamland

aan: V. M.

03/02/2022

Beste, Bij deze mag de klacht gesloten worden. Ik heb met de klant contact opgenomen en het nodige gedaan zodat hij een nieuwe vivabox krijgt. Met vriendelijke groeten, Joran Klantendienst DreamLand www.dreamland.be 02/363 56 56