back

niet leveren van een bestelling

Dreamland Edingensesteenweg 196, HALLE
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. D.

aan: Dreamland

12/01/2022

Beste, eind september 2021 bestelde ik een iphone 13 pro max 256. ik kocht daarvoor bons van onze sociale dienst ter waarde van 1264 €. levering zou 3 weken duren. Ondertussen na herhaaldelijk telefoneren en mailen met de info@dreamland.be, helpdesk word ik steeds met een kluitje in het riet gestuurd, dat de leverancier niet kan leveren door corona, dit terwijl bij alle andere merkwinkels deze iphone daags nadien kan geleverd worden. De reeds betaalde bons willen ze niet terugbetalen zodat ik verder kan. ook mijn sociale dienst wil niet terugbetalen. We zijn nu 3 1/2 maand verder en nog steeds geen perspectief. Ik kan met de bons ook verder niets aankopen gezien de kinderen al bijna 30 zijn. Als ze problemen hebben met hun leverancier moeten ze dat zeggen tijdens mijn bestelling ter plaatse in de winkel Dreamland Brugge. Hoe moeilijk kan het zijn om de bons over te nemen. De korting laat ik zonder probleem vallen zodat ik eindelijk verder kan ! Hopende op een oplossing van dit al lang aanslepende probleem. Personeel is heel vriendelijk doch dit verhaal klop niet en totaal niet klantvriendelijk, zelfs ronduit beschamend voor een multinational zoals colruyt groep ! Alvalst bedankt voor de hulp. Mario Dobbelaere

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1100,00