back

Uitstellen onderhoud van verwarminsinstallatie Vaillant

VAILLANT Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. F.

aan: VAILLANT

03/01/2022

Beste Al voor de tweede maal uitstel voor onderhoud verwarmingsinstallatie , heb een contract met Vaillant voor om de twee jaar onderhoud Ze gingen verleden jaar komen op 27 juli 2021 maar dat is door hen zelf verplaatst naar 3 jan. 2022 nu terug verplaatst naar maart 2022 , maar ben nu wel niet in orde voor de verzekering moest er iets gebeuren , heb mijn attest niet van onderhoud Mijn vraag is nu , wat als er iets gebeurd wat moet ik dan doen voor de verzekering Dank u

Gewenst oplossing

  • Wat ik moet doen als er iets moest gebeuren , en heb geen attest van onderhoud

Berichten (4)

VAILLANT

aan: C. F.

04/01/2022

Geachte, Wij hebben uw bericht goed ontvangen, waarvoor onze dank. Gelieve ons de volledige contactgegevens van mevrouw Feys te bezorgen, zodat we het dossier kunnen analyseren. We verzekeren u dat wij de grootste zorg hier zullen aanbesteden. Met vriendelijke groeten, Christele Klachtendienst medewerker/Collaborateur Service Plaintes Vaillant N.V. Vaillant S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 334 93 52 www.vaillant.be Think green before printing!

C. F.

aan: VAILLANT

04/01/2022

Bocquez Jan - Feys Carine Kronestraat 20 8210 Zedelgem Klantnr. 6301315 Contractnr. 225738

VAILLANT

aan: C. F.

04/01/2022

O.Ref/CM-V07589122 Beste klant, Wij hebben uw mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan. Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst na verkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe. De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar. Momenteel ondervinden wij een hogere werklast, waardoor de wachttijd voor een onderhoud kan oplopen. Tenslotte bevestigen wij u dat op 14/03/2022 onze technieker zal langskomen en garanderen u dat wij de grootste zorg zullen besteden aan het onderhoud teneinde u steeds als tevreden klant te mogen behouden en hopen dat uw toestel u terug alle comfort zal bieden waar u recht op heeft. Indien er een vroegere datum vrijkomt, zullen wij u onmiddellijk contacteren om samen met u een gepaste datum te vinden. Met vriendelijke groeten, Christele Klachtendienst medewerker/Collaborateur Service Plaintes Vaillant N.V. Vaillant S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 334 93 52 www.vaillant.be Think green before printing!

C. F.

aan: VAILLANT

04/01/2022

Dank u voor uw antwoord , maar heb met die uitleg nog geen antwoord op mijn vraag , als er iets moest gebeuren en wij hebben geen attest van onderhoud wat dan ????