back

Niet uitvoering contract

VAILLANT Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. D.

aan: VAILLANT

24/12/2021

Beste, ik betaalde een onderhoudscontract om veilig door de winter te geraken en tijdig mijn ketel wettelijk te laten keuren. Ik betaalde naar aanleiding van uw brief hierover in juni om een afspraak te maken voor de winter. De eerste beschikbare afspraak was toen 7/12/2021. Dit werd verzet naar 22/12/2021 en vervolgens naar 24/12/2021. Ik kreeg net telefoon dat ook deze niet kan doorgaan en dat de eerst mogelijk afspraak eind Juli is! Meer dan een jaar en een volledige winter later en na de wettelijke keuringsdatum. Jullie kunnen dus niet voldoen aan jullie contractuele beloftes en ik wil dan ook OF mijn geld terug OF een correcte afspraak.

Gewenst oplossing

  • Een correcte afspraak

Berichten (1)

VAILLANT

aan: S. D.

24/12/2021

O.Ref/CM-V07563160 Beste heer Dufraimont, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor. Wij betreuren de slechte ervaring die u heeft gehad met onze serviceafdeling ten zeerste en zijn u dankbaar dat u ons hiervan op de hoogte heeft gebracht. Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe. De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar. Tenslotte bevestigen wij u dat op 20/01/2022 onze technieker zal langskomen en garanderen u dat wij de grootste zorg zullen besteden aan deze onderhoud teneinde u steeds als tevreden klant te mogen behoudenhopen dat uw toestel u terug alle comfort zal bieden waar u recht op heeft. Wij wensen U te informeren dat onze klanten steeds hun afspraak zelf kunnen aanmaken of verplaatsen via ons online platform My Vaillant. Wij nodigen U uit of ofwel via dit platform een afspraak te maken of via onze dienst naverkoop op het nummer 02/334 93 52. s:www.vaillant.be/mijn-login Of s:self-service.vaillant.be/createlogin Uw klant nummer: BE838672 Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, Mijnheer, met de meeste hoogachting. Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainte Vaillant N.V. Vaillant S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 334 93 52 www.vaillant.be Think green before printing! Follow us! Facebook LinkedIn