back

Problemen met reparatie of vergoeding

Dreamland Edingensesteenweg 196, HALLE
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. P.

aan: Dreamland

07/12/2021

Beste, ik kocht op 27 05 2021 een hard drive voor de ps4 bij dreamland in mol. Deze heeft 4 maanden gewerkt en nadien niet meer. Ik ben toen voor de eerste maal terug gegaan met garantie bewijs in de hand. Ze bevestigden toen dat deze inderdaad niet werkte en hebben mij toen de keuze gegeven, ofwel kreeg ik onmiddellijk een nieuwe mee of ze konden de oude formatteren. Uit goede wil heb ik toen gezegd dat ze deze mochten formatteren. Dat is dan gebeurd en na een uur wachten heb ik de oude terug meegenomen. Ik heb de oude thuis terug aangesloten en merkte dat deze nog steeds defect was. Ik ben dan nogmaals naar dreamland mol gereden heb daar nogmaals een uur gewacht voor dan te horen te krijgen dat het probleem blijkbaar ineens verhuisd was naar mijn ps4 die nog steeds perfect werkt en heb ik niet eens de kans gekregen om het product in te wisselen. Ik heb naar de verantwoordelijke van dreamland mol en naar de dreamland klantendienst gebeld maar krijg overal hetzelfde verhaal. Waar eerst het probleem bij hun product lag, ligt het nu ineens bij mij. Ik heb het gevoel dat ik bij de neus genomen ben en dat ik de 89,95 euro dat ik betaald heb voor het product evengoed door de wc had kunnen spoelen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 89,95

Berichten (1)

Dreamland

aan: J. P.

30/12/2021

Beste Jan, Ik heb je e-mail goed ontvangen waarvoor dank.   Ik heb dit nagevraagd bij de collega's van de DreamLand winkel in Mol. De collega's in de winkel willen er alles aan doen om je   verder te helpen.   De eerste keer dat je naar de winkel bent gegaan hebben ze het meteen getest in de winkel en het werkte toen perfect. De tweede keer werd er de vraag gesteld om je playstation 4 even mee te nemen naar de winkel zodat ze dit op jouw toestel kunnen testen. In de winkel hebben ze niet aangegeven dat het probleem aan je ps4 ligt maar enkel werd je de vraag gesteld of ze dit konden testen in de winkel op jouw toestel om te kunnen uitsluiten dat het probleem effectief aan je ps4 ligt.   Stel dat het probleem effectief aan je ps4 ligt konden ze meteen het nodige doen om dit te laten maken. Helaas ben je niet bereidt om met je toestel naar de DreamLand winkel van Mol te komen zodat mijn collega's de nodige testen kunnen uitvoeren.   Een harde schijf die 4 maanden heeft gewerkt en ineens niet meer werkt op jouw toestel kan mogelijks duiden op een ander probleem. Als je met jouw ps4 toestel naar de winkel kan komen kunnen de collega's in de winkel meteen zien welke foutmelding je krijgt en kunnen ze je meteen een gepaste oplossing aanbieden, aangezien het in de winkel werd getest op een ander ps4 toestel en daar ontvangen ze geen enkele foutmelding. Kan je alsnog met jouw ps4 toestel naar de Dreamland winkel va Mol gaan zodat mijn collega's in de winkel dit voor jouw kunnen nakijken?   Weet dat mijn collega's en ik steeds zeer commerciel zijn met onze klanten en we ernaar streven om  steeds een gepaste oplossing aan te bieden.   Mijn excuses voor het ongemak. Ik wens je een prettig eindejaar toe.   Met vriendelijke groeten, Kevin Klantendienst DreamLand www.dreamland.be 02/363 56 56