back

Problemen met terugbetaling

Hunkemöller Godefriduskaai 20B, Antwerpen
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

I. V.

aan: Hunkemöller

04/12/2021

Beste Ik bestelde begin februari een artikel bij Hunkemöller met de betaalperiode Klara ‘achteraf betalen’. Ik kreeg enkele dagen later een mail dat men pakket afgeleverd was in de winkel en klaar was op opgehaald te worden. Echter heb ik op dat moment beslist dat ik het pakje niet meer moest hebben waarop ik naar de betreffende shop in kapellen gebeld heb en gevraagd of deze vanzelf teruggestuurd zou worden wanneer ik het pakketje niet tijdig zou ophalen, wat het geval was. Of dit al dan niet gebeurd is laat ik in het midden maar ik weet wel dat ik sindsdien betalingsherinneringen gekregen heb van Klarna en zelfs extra kosten aangerekend werden omdat ik mijn pakketje na een tijd nog steeds niet betaald zou hebben. Ik heb zowel Klarna als Hunkemöller sierpotten gecontacteerd en Klarna vertelde me dat zij hier niets aan konden doen waarop ik het geld plus boete betaald heb. Daarna heb ik op verschillende manieren Hunkemöller opnieuw gecontacteerd (bellen, mailen, fysiek in de shop) maar ik kreeg nooit reactie van hen. Ik de shop vertelde ze me dat ze ‘het wel zouden oplossen’. Intussen zijn we bijna een jaar later, is de ombuds er ook al mee bezig geweest maar ook op het reageren ze gewoon niet. Een tijdje heb ik wel contact gehad via mail maar ook deze mails werden dan opeens niet meer beantwoord. Ik heb dus betaald voor een pakket welke ik nooit ontvangen heb. Daarnaast heb ik ook nooit een terugbetaling van hen gekregen hiervoor. Maar ik geef niet op.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 30,00

Berichten (3)

Hunkemöller

aan: I. V.

04/12/2021

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01710590 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019

I. V.

aan: Hunkemöller

21/12/2021

Ik heb reeds op bijna alle mogelijke manieren dit proberen oplossen met jullie en is in februari aan jaar bezig. Ik wil nu wel écht een oplossing en mijn geld terug.

Hunkemöller

aan: I. V.

21/12/2021

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01772211 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019