back

Slechte service na verkoop (onderhoudscontract)en de kla

Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. S.

aan: Bulex Services

03/12/2021

Beste, Reeds meerdere jaren klant bij Bulex met onderhoudscontract. De wanpraktijken die zij uitvoeren zijn onaanvaardbaar. Onderhoud laten uitvoeren op 18/10/2019. Het is al een gedoe om 2 jaar later opnieuw een onderhoud te laten inplannen. Pas 2 jaar erna krijg je de factuur die je eerst moet betalen om vervolgens zelf te moeten bellen en te horen dat de eerste afspraak pas 2/12/2021 kon. Ik had reeds de vele negatieve google reviews gelezen en waarvan ik er zelf 1 gepost heb (Bulex is een herstelling komen doen aan de buitenvoeler, maar wij moesten wel ons eigen materiaal ter beschikking stellen want de technieker had niets bij en was nog zeer onbeleefd ook) enja gisteren was het dan onze beurt dat Bulex belt op 01/12/2021 om 18:00 met de melding dat het onderhoud van 02/12/2021 niet zal doorgaan. Ik werk als verpleger in het ziekenhuis en nam speciaal verlof voor dit onderhoud (Het is al fysiek en metaal zwaar genoeg met al die covid gevallen) en ben dus helemaal niet opgezet met de machtpositie die Bulex inneemt want alles is toch al reeds betaald. Met de vraag naar een nieuwe afspraak krijg ik verwonderd 03/02/2022 voorgeschoteld en word ik dus weer helemaal achteraan de rij toegevoegd. Onbegrijpelijk is dit. Dit zijn illegale praktijken waarbij ze het geld van de mensen reeds hebben en hun vervolgens aan het lijntje houden. Werken absoluut niet conform de Vlaamse regels waarbij een onderhoud van de CV ketel elke 2 jaar dient te gebeuren. Wie bij Bulex kan mij garanderen dat mijn afspraak van 03/02/2021 niet opnieuw geannuleerd bezorgd. Wie bij Bulex bezorgd mij documenten voor de verzekering dat door hun toedoen het 2 jaarlijks onderhoud nog niet is uitgevoerd. Wie neemt de verantwoordelijkheid als 1 jarige dochter iets krijgt door een slechtwerkende CV ketel? Reeds contact gehad met meerdere mensen bij Bulex en de klachtendienst, maar steeds het antwoord onvoorziene omstandigheden. Ik eis een financiële tegemoetkoming voor de extra dag verlof die moest genomen worden en de ongemakken. Ook een snellere datum voor het onderhoud.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Financiele compensenatie

Berichten (1)

Bulex Services

aan: N. S.

06/12/2021

O.Réf/CM-B 07469566 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. Zoals medegedeeld in onze vorige mail kunnen wij uw afspraak helaas niet vervroegen. Als compensatie kunnen wij u éénmalig 20% korting geven op uw onderhoudscontract. Indien u hiermee akkoord gaat gelieve ons een mail terug te sturen. Met vriendelijke groeten, Veronica - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn