back

Problemen met terugbetaling

Studio 100 Halfstraat 80, Schelle
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. V.

aan: Studio 100

02/12/2021

Beste, Optie 1 is niet van toepassing voor ons Optie 2 ook niet, de kans is groot dat weer alle evenementen zullen worden opgeschort door Corona. Wij zijn ook niet opgezet met jullie aangekondigde prijsverhoging vanaf januari 22. Dit noem ik niet echt een commerciële tegemoetkoming maar een commerciële valstrik. Wij vragen ons geld terug voor de voorstelling van Daens. We hebben 40-45 reeds gezien ff geleden. Ik ga ook Test Aankoop inschakelen om mijn terugbetalingsregeling recht te verdedigen. Spijtig, dat jullie in deze moeilijke tijden zelfs geen respect hebben voor zieke mensen. Ik zal mijn klacht via TA zeker ook openbaar maken indien geen terugbetaling. Nooit zal ik nog tickets kopen via Studio 100. Jullie zijn de enige in de evenementen sector die mensen behandelen zonder respect. Hopend op een positief en echt commerciële aanpak. Vicky Verstuurd vanaf mijn iPad Op 1 dec. 2021 om 09:48 heeft tickets [tickets@studio100.be] het volgende geschreven: ? Beste Vicky, Omwille van de grote hoeveelheid aan e-mails hadden we die van jou nog niet kunnen behandelen. We wensen jou en je echtgenoot een spoedig herstel toe. Er zijn twee opties die we in dit geval kunnen voorstellen: Ofwel houd je de tickets en geeft ze door aan iemand uit je omgeving. Ofwel kunnen we je een waardebon bezorgen waarmee je zelf via de website een nieuwe reservatie kan maken voor een voorstelling van Daens of 40-45 in het Studio 100 Pop-Up Theater. Met deze waardebon kan je een voorstelling van Daens of 40-45 boeken die plaatsvindt voor 30 juni 2022 en kan ook gebruikt worden om extra’s (parkeertickets of oplaadkaartjes) mee aan te kopen. (Gezien de voorstellingen mogen doorgaan, is het vroegere Ministerieel besluit betreffende terugbetalingen of verplaatsingen naar een nieuwe datum niet meer van toepassing. Daardoor treden onze algemene verkoopsvoorwaarden weer in werking. Volgens deze voorwaarden is er geen reden voor terugbetaling van de tickets of dient er geen nieuwe voorstelling aangeboden te worden. Doch willen we je graag een commerciële tegemoetkoming doen in de vorm van een waardebon.) Belangrijk! Vanaf januari 2022 worden er nieuwe prijzen gehanteerd. Bij het inboeken van nieuwe tickets dien je mogelijks een opleg te betalen. Ik verneem graag je keuze. Met vriendelijke groeten Sara (JC) Studio 100 Van: Vicky Vermandel [vicky.vermandel@telenet.be] Verzonden: vrijdag 26 november 2021 14:46 Aan: tickets [tickets@studio100.be] CC: Rudy Van Den Bergh [rudy.vdbergh@telenet.be] Onderwerp: Fwd: Print je tickets - Daens - order 2476973 ? Beste, Mijn echtgenoot en ik zijn zwaar getroffen door het Corona virus. Wij kunnen dus onmogelijk op de vertoning van Daens aanwezig zijn op 11 december. In bijlage een doktersattest van mijn echtgenoot Rudy Van den bergh, verlaten van de woonst is niet toegelaten. Vermits hij nu op ziekte staat moeten we het nu doen met minder inkomen. Ik vraag daarom de terugbetaling van onze tickets aan. Bedankt voor jullie begrip en medeleven. Vriendelijke groeten, Vicky [EXTERNAL EMAIL] This email is originated outside Studio 100. DO NOT open attachments or click on links if you do not know the sender or know the content is safe. When in doubt contact ICT support. Verstuurd vanaf mijn iPad Begin doorgestuurd bericht: Van: Studio 100 [popuptheater@studio100.com] Datum: 26 oktober 2021 om 16:24:50 CEST Aan: vicky.vermandel@telenet.be Onderwerp: Print je tickets - Daens - order 2476973 ? Afbeelding verwijderd door afzender. Beste Vicky Vermandel, Hartelijk dank voor je bestelling voor Daens, de Musical. Er zijn twee manieren om je tickets te ontvangen: Zelf afdrukken: download je e-tickets als pdf en druk ze vervolgens af. Smartphone: open deze e-mail op je smartphone en klik op het Passbook dat je wenst te downloaden op je smartphone: Ticket 1: Daens, de Musical Ticket 2: Daens, de Musical Ticket 1: Parkeerticket Tip: als je Passbook/Wallet tickets aan anderen wil bezorgen, stuur deze mail dan door zodat ze hun Passbook/Wallet ticket op hun eigen smartphone kunnen laden. Voor smartphones die op Android werken, download eerst een Passbook/Wallet app vanuit de Play Store. Indien je problemen hebt met Passbook/Wallet kan je ofwel zoeken naar support info voor jouw type smartphone, ofwel gewoonweg zelf je tickets afdrukken. Kijk hier de gegevens van je bestelling na: Order nummer: 2476973 Order datum: 26/10/2021 Datum Item Aantal Subtotaal Totaal € 149.90 11/12/2021 13:00 Daens, de Musical - Standaardtarief 2 € 139.90 11/12/2021 13:00 Parkeerticket - Parking A 1 € 10.00 Met vriendelijke groeten, Studio 100

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 149,90

Berichten (1)

Doorgestuurd naar onze advocaten 08 december 2021

V. V.

aan: Test Aankoop

08/12/2021
Dit antwoord is privé