back

Problemen met terugbetaling

Studio 100 Halfstraat 80, Schelle
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. V.

aan: Studio 100

01/12/2021

Beste, Ik bestelde 2 tickets bij Studio 100 voor de voorstelling van Daens. Mijn echtgenoot en ikzelf zijn getroffen door het coronavirus. Mijn echtgenoot zit nog altijd aan de aerosols en kan amper ademhalen. De hoestbuien zijn pijnlijk en hevig. Ik stuurde naar studio100 een mailtje met een doktersattest van mijn echtgenoot die zeker tot 12/12 niet buiten mag. De voorstelling van Daens is op 11/12. Ik vroeg naar de terugbetaling. Hierbij de reactie van studio 100. Strafste is dat ze aankondigingen dat de prijzen zullen omlaag gaan. Ik ben daar niet mee gediend en vraag mijn geld terug. Beste Vicky, Omwille van de grote hoeveelheid aan e-mails hadden we die van jou nog niet kunnen behandelen. We wensen jou en je echtgenoot een spoedig herstel toe. Er zijn twee opties die we in dit geval kunnen voorstellen: Ofwel houd je de tickets en geeft ze door aan iemand uit je omgeving. Ofwel kunnen we je een waardebon bezorgen waarmee je zelf via de website een nieuwe reservatie kan maken voor een voorstelling van Daens of 40-45 in het Studio 100 Pop-Up Theater. Met deze waardebon kan je een voorstelling van Daens of 40-45 boeken die plaatsvindt voor 30 juni 2022 en kan ook gebruikt worden om extra’s (parkeertickets of oplaadkaartjes) mee aan te kopen. (Gezien de voorstellingen mogen doorgaan, is het vroegere Ministerieel besluit betreffende terugbetalingen of verplaatsingen naar een nieuwe datum niet meer van toepassing. Daardoor treden onze algemene verkoopsvoorwaarden weer in werking. Volgens deze voorwaarden is er geen reden voor terugbetaling van de tickets of dient er geen nieuwe voorstelling aangeboden te worden. Doch willen we je graag een commerciële tegemoetkoming doen in de vorm van een waardebon.) Belangrijk! Vanaf januari 2022 worden er nieuwe prijzen gehanteerd. Bij het inboeken van nieuwe tickets dien je mogelijks een opleg te betalen. Ik verneem graag je keuze. Met vriendelijke groeten Sara (JC) Studio 100 Van: Vicky Vermandel [vicky.vermandel@telenet.be] Verzonden: vrijdag 26 november 2021 14:46 Aan: tickets [tickets@studio100.be] CC: Rudy Van Den Bergh [rudy.vdbergh@telenet.be] Onderwerp: Fwd: Print je tickets - Daens - order 2476973 ? Beste, Mijn echtgenoot en ik zijn zwaar getroffen door het Corona virus. Wij kunnen dus onmogelijk op de vertoning van Daens aanwezig zijn op 11 december. In bijlage een doktersattest van mijn echtgenoot Rudy Van den bergh, verlaten van de woonst is niet toegelaten. Vermits hij nu op ziekte staat moeten we het nu doen met minder inkomen. Ik vraag daarom de terugbetaling van onze tickets aan. Bedankt voor jullie begrip en medeleven. Vriendelijke groeten, VicKy

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 149,90

Berichten (1)

Doorgestuurd naar onze advocaten 19 december 2021

V. V.

aan: Test Aankoop

19/12/2021
Dit antwoord is privé