back

Steeds uitgestelde afspraken onderhoud

VAILLANT Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. D.

aan: VAILLANT

27/11/2021

In sept 2021 heb ik overschrijving betaald voor mijn 2 jaarlijks onderhoudscontract. Afspraak voorzien voor 26/11/21.In begin v d week nogmaals gebeld om zeker te zijn dat RV zou doorgaan , want eerdere jaren al verschillende keren meegemaakt dat ze op het laatste moment afbellen en verplaatsen. Ze zouden langskomen.Dus ok , verlof aangevraagd voor 26/11. Tot mijn groot ongenoegen krijg ik op 25/11 om 17h01 telefoon dat afspraak verplaatst word naar 19/01/22.Met zoals andere jaren , het zelfde excuus dat technieker ziek is. Ze gingen mij s anderdaags terugbellen voor eventueel vroegere afspraak. Heb dan terug zelf gebeld , andere dame aan de lijn met een ander excuus?? Dan mail gestuurd. Krijg je dan zo een standaardmail terug zoals zoveel onder ons al ontvangen hebben. Geen antwoorden op mijn vragen.Er loopt daar grondig iets mis met de organisatie van hun planning en nakomen van hun afspraken( zie Klachten bij Test Aankoop etc) . In hun mail staat dat onze opmerkingen hun in staat helpt om verbeteringen aan te brengen?? Maar dit duurt al jaren , er is nog niets verbeterd.Mijn vorig verbrandingsattest is geldig tot 22 10 21.Wat als er brand uitbreekt? Komt mijn brandverzekering tussen als mijn attesten niet in orde zijn? Of gaat Vaillant mij dan vergoeden ? Wat als ik binnenkort een defect of panne krijg of slecht functioneren , door het feit dat het onderhoud zo lang op zich laat wachten.Is dat misschien hun strategie : uitstellen, uitstellen , zodat ze er meer kunnen uithalen met reparaties en nieuwe toestellen.Om de 2 jaar hetzelfde liedje .De mensen worden dat beu. Doe er aub iets aan : dienstverlening, klantvriendelijk , verplichtingen en afspraken nakomen. Gelieve nog dit jaar 2021 een nieuwe afspraak in te plannen Dank

Gewenst oplossing

  • Nog afspraak onderhoud in 2021

Berichten (4)

VAILLANT

aan: C. D.

29/11/2021

O.Ref/CM-V07443077 Beste mevrouw Denagtergael, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor. Wij betreuren de slechte ervaring die u heeft gehad met onze service afdeling ten zeerste en zijn u dankbaar dat u ons hiervan op de hoogte heeft gebracht. Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe. Na analyse van het dossier stellen wij vast dat uw contractperiode loopt van 02/10/2021 tem 02/10/2023, de afspraak kan/mag ingepland worden tijdens deze hele periode. Wij kunnen de afspraak helaas niet vervroegen. Wij wensen U te informeren dat onze klanten steeds hun afspraak zelf kunnen aanmaken of verplaatsen via ons online platform My Vaillant. Wij nodigen U uit of ofwel via dit platform een afspraak te maken of via onze dienst naverkoop op het nummer 02/334 93 52. s:www.vaillant.be/mijn-login Of s:self-service.vaillant.be/createlogin Uw klantnummer: BE749935. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige gevolgen. Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw, met de meeste hoogachting. Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainte Vaillant N.V. Vaillant S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 334 93 52 www.vaillant.be Think green before printing! Follow us! Facebook LinkedIn

C. D.

aan: VAILLANT

18/12/2021

Het word hopeloos.Telkens als ik een bericht stuur , krijg ik diezelfde standaard antwoord mail.Jullie nemen zelfs niet de moeite mijn bericht te lezen en te antwoorden op mijn vragen die ik stel. Vlug vlug antw met standaardmail . Geen persoonlijke aanpak . Nogmaals , laatste onderhoud was op 22 10 2019. Heb een 2 jaarlijks onderhoudskontrakt .DWZ dat ik na 2 jaar een onderhoud wens en niet 2 jaar en 6 maand of 3 jaar.Ben niet meer in orde voor brandverzekering.Ik wil ook geen slecht onderhoud , slijtage of panne krijgen daar het niet op tijd onderhouden wordt. Voor de factuur te sturen ( die reeds lang betaald is) zijn jullie WEL snel.En dan telkens dat zelfde excuus (technieker ziek) en uitstel van bevestigde afspraak . Heb door jullie al 3 dagen verlof verloren voor niets.Dus bij deze , bevestig ik nogmaals de afspraak voor onderhoud op 19/01/2022 en ik zal het niet dulden als deze afspraak weer zou worden geannuleerd.Gelieve hiervan nota te nemen in mijn dossier. Groeten

VAILLANT

aan: C. D.

20/12/2021

O.Ref/CM-V07443077 Beste mevrouw Denagtergael, Wij wensen U te herinneren aan onze voorgaande mails. Uw contractperiode loopt van 02/10/2021 tem 02/10/2023, de afspraak kan/mag ingepland worden tijdens deze hele periode. Wij kunnen de afspraak helaas niet vervroegen. Wij wensen U te informeren dat onze klanten steeds hun afspraak zelf kunnen aanmaken of verplaatsen via ons online platform My Vaillant. Wij nodigen U uit of ofwel via dit platform een afspraak te maken of via onze dienst naverkoop op het nummer 02/334 93 52. s:www.vaillant.be/mijn-login Of s:self-service.vaillant.be/createlogin Uw klantnummer: BE749935. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige gevolgen. Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw, met de meeste hoogachting. Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainte Vaillant N.V. Vaillant S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 334 93 52 www.vaillant.be Think green before printing! Follow us! Facebook LinkedIn

C. D.

aan: VAILLANT

19/01/2022

Zie vorige berichten. Dus 2 de afspraak voor onderhoud was vandaag 19 01 2022.Terug 1 dag verlof genomen en niet te geloven: niemand is langsgeweest. Ze lappen me dat dus al 2 x.Geen verwittiging : niks. Wat voor dienstverlening is dit .Klanttevredenheid = 0. Heb zelf kontakt opgenomen om 15h36 (na 30 min wachten). Ze antwoorden dat onderhoud voorzien is voor morgen 20 01 , alhoewel ik de mail ontvangen heb voor onderhoud op 19 01. U kan begrijpen hoe tevreden ik ben. Ik verwacht morgenvoormiddag de technieker zonder pardon.