back

geen reactie op indienen klacht

TUI Belgium - TUIfly Luchthaven 40 1, ZAVENTEM
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. P.

aan: TUI Belgium - TUIfly

24/11/2021

Beste. Voor onze 35ste huwelijksverjaardag een midweek gereserveerd van 20 tem 24 sep 2021 in de Zanding te Otterlo. Maandag 20 sep om 14uur in Otterlo aangekomen. Receptie meldde dat toegewezen Cube Exclusif (Heideveld 39) niet beschikbaar was. In plaats kregen we ‘upgrade’, bleek een groot tuinhuis te zijn. Na herhaalde andere hutjes/teleurstellingen/bezichtigingen van andere mogelijkheden konden we eindelijk om 19uur intrekken in een cube (Buntgras 10, 4 personen). Wat moesten we anders doen, ’s avonds terug 180 km naar huis rijden… Bij aankomst direct naar de receptie gebeld voor allerhande mankementen (terras heel vuil, tuinstoelen groen, lounge stuk, kussens onder uitwerpselen, ramen heel vuil, thermostaat binnen stuk, ovenschotel gebarsten, ...). Kregen te horen dat zij begrip hadden voor onze situatie en alles zouden doorgeven om op te lossen. Maandagavond als het al donker was is er personeel geweest om foto’s te nemen van aantal aangehaalde mankementen. Zouden alles doorspelen naar receptie én dinsdag om 9u30 al kuisploeg komen. Dinsdagvoormiddag. Thermostaat in orde. Al de rest nog steeds niets. En wachten op kuisploeg. Na nogmaals een telefoontje van mij, is er ’s middags iemand langs geweest met melding van: -begrip voor situatie -alles doorgeven aan receptie -deze namiddag zou er firma komen om ruiten te kuisen -tuinmeubelen moet receptie oplossen ... Dinsdagnamiddag zijn ramen gepoetst. Woensdag, op nogmaals mijn aandringen weer aan receptie zelf, heeft in namiddag firma tuinstoelen afgespoten. Meer mochten zij niet doen. Maar op mijn aandringen kapotte lounge aan weg gezet om later op te halen én ook snel het hele terras wat afgespoten. Vervolgens is donderdag douchekraan en buitenlamp nog vervangen. Uiteraard steeds op verder aandringen van mijn kant. Naar het einde toe was onze verblijfplaats bijna helemaal in orde. Als we zoveel centen betalen om tijdens een midweek er even tussenuit te gaan én onze huwelijksverjaardag samen te vieren, is het toch een dikke tegenvaller als meer dan de helft van die tijd er een knagend ongenoegen én tal van frustraties zijn. Tijdens ons verblijf heb ik alle betrokkenen meermaals gecontacteerd en op hoogte gehouden, zowel die droomparken als Tui. Ons vertrouwen, vooral in droompark ‘De Zanding’, is helemaal zoek. Initiatief van hun kant is er weinig of niet geweest. Meermaals ontdekten wij leugens in hun verhalen. Zo zouden er werkzaamheden zijn in buurt van onze eerst toegewezen bungalow. We zijn daar meermaals tijdens die dagen gaan kijken en hebben er nooit iets opgemerkt, integendeel… rustige buurt. Ook zouden zij Tui die eerste maandag gecontacteerd hebben om samen naar een degelijke oplossing te zoeken voor ons, maar zij beweerden dat Tui niet ingingen op hun voorstel. Bij mijn latere telefoontje met Tui nooddienst bleken zij (Tui) hier niets van te weten. Zelfs de wijziging van verblijf/woonst had park, volgens hen, vooraf laten weten aan Tui omdat ze van ons geen contactgegevens hadden. Wij hebben vooraf totaal niets gehoord. Alhoewel wij via mail met park communiceerden voor keuze bungalow. Zo zou ik nog verder kunnen doorgaan, maar wil dit degelijk plaatsen en afsluiten. We hadden luxueuze, moderne en rustige vakantiewoning aan water uitgezocht én vooraf gekregen, maar van beloofde 'droompark', zeker twee eerste dagen, niet van genoten. Spijtig. Heb dan bij mijn Tui en reisbureau klacht ingediend. Vandaag 24/11/2021 gebeld met Tui voor opvolging. Nog steeds niets gehoord. Na 47 min kreeg ik te horen dat zij niets hadden ontvangen en dat reisbureau zulks moet indienen en opvolgen. Reisbureau zegt tegendeel. Heb vandaag nogmaals klacht ingediend via mijn Tui. Maar weet niet meer wat te doen. Denkelijk wil Tui niet dat wij verdere stappen ondernemen en alles blauw blauw zullen laten. Dit kan niet. Graag degelijke én menselijke reactie. Dank.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (22)

TUI Belgium - TUIfly

aan: D. P.

24/11/2021

Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply Bedankt voor uw bericht. Indien u een nieuwe klacht wenst in te dienen dan kan dit via het klachtenformulier op de de website van TUI of TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone * Nieuwe klachten ingediend per mail kunnen niet in behandeling genomen worden. Reacties op een bestaand klachtendossier zullen toegevoegd worden aan uw klachtendossier. Door de gevolgen van de Covid-19 crisis, kan de behandeling van mails vertraging oplopen. __________________________ Merci pour votre message. Si vous souhaitez introduire une nouvelle plainte, vous pouvez le faire via le formulaire de plainte sur le site de TUI ou TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/fr/my-zone * TUI: s:www.tui.be/fr/my-zone De nouvelles plaintes introduites par e-mail ne pourront pas être traité. Les réponses à une plainte existante seront ajoutées à votre dossier de plainte. En raison des conséquences de la crise du Covid-19, le traitement des e-mails peut être retardé. __________________________ Thank you for your message. If you wish to submit a new complaint, you can do so via the complaint form on the TUI or TUI fly website. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone New complaints submitted by e-mail cannot be processed. Replies to an existing complaint will be added to your complaint case. Due to the consequences of the Covid-19 crisis, the handling of emails may be delayed. Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply

D. P.

aan: TUI Belgium - TUIfly

24/11/2021

Beste Ik heb op ma 18 oktober 2021 al een klacht ingediend én persoonlijk contact met jullie dienst opgenomen. Eveneens heb ik alle communicatie hierover gestuurd naar 2-Travel waar boeking is gedaan. Geen van beiden komt concreet over de brug. Graag snel een degelijk antwoord. Gr Dirk

TUI Belgium - TUIfly

aan: D. P.

24/11/2021

Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply Bedankt voor uw bericht. Indien u een nieuwe klacht wenst in te dienen dan kan dit via het klachtenformulier op de de website van TUI of TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone * Nieuwe klachten ingediend per mail kunnen niet in behandeling genomen worden. Reacties op een bestaand klachtendossier zullen toegevoegd worden aan uw klachtendossier. Door de gevolgen van de Covid-19 crisis, kan de behandeling van mails vertraging oplopen. __________________________ Merci pour votre message. Si vous souhaitez introduire une nouvelle plainte, vous pouvez le faire via le formulaire de plainte sur le site de TUI ou TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/fr/my-zone * TUI: s:www.tui.be/fr/my-zone De nouvelles plaintes introduites par e-mail ne pourront pas être traité. Les réponses à une plainte existante seront ajoutées à votre dossier de plainte. En raison des conséquences de la crise du Covid-19, le traitement des e-mails peut être retardé. __________________________ Thank you for your message. If you wish to submit a new complaint, you can do so via the complaint form on the TUI or TUI fly website. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone New complaints submitted by e-mail cannot be processed. Replies to an existing complaint will be added to your complaint case. Due to the consequences of the Covid-19 crisis, the handling of emails may be delayed. Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply

Doorgestuurd naar onze advocaten 24 november 2021

D. P.

aan: Test Aankoop

24/11/2021
Dit antwoord is privé

TUI Belgium - TUIfly

aan: D. P.

24/11/2021

Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply Bedankt voor uw bericht. Indien u een nieuwe klacht wenst in te dienen dan kan dit via het klachtenformulier op de de website van TUI of TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone * Nieuwe klachten ingediend per mail kunnen niet in behandeling genomen worden. Reacties op een bestaand klachtendossier zullen toegevoegd worden aan uw klachtendossier. Door de gevolgen van de Covid-19 crisis, kan de behandeling van mails vertraging oplopen. __________________________ Merci pour votre message. Si vous souhaitez introduire une nouvelle plainte, vous pouvez le faire via le formulaire de plainte sur le site de TUI ou TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/fr/my-zone * TUI: s:www.tui.be/fr/my-zone De nouvelles plaintes introduites par e-mail ne pourront pas être traité. Les réponses à une plainte existante seront ajoutées à votre dossier de plainte. En raison des conséquences de la crise du Covid-19, le traitement des e-mails peut être retardé. __________________________ Thank you for your message. If you wish to submit a new complaint, you can do so via the complaint form on the TUI or TUI fly website. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone New complaints submitted by e-mail cannot be processed. Replies to an existing complaint will be added to your complaint case. Due to the consequences of the Covid-19 crisis, the handling of emails may be delayed. Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply

D. P.

aan: Test Aankoop

14/01/2022
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: D. P.

17/01/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

17/01/2022
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: D. P.

17/01/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

17/01/2022
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: D. P.

27/01/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

02/02/2022
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: D. P.

04/02/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

07/02/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

28/02/2022
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: D. P.

02/03/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

06/03/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

06/03/2022
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: D. P.

18/03/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

19/03/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

28/04/2022
Dit antwoord is privé

D. P.

aan: Test Aankoop

15/05/2022
Dit antwoord is privé