- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
geld van rekening zonder toestemming
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
Y. B.
aan: Jims Fitness
Beste, Ik heb me ingeschreven op 23/9 tijdens de promotie van 6 weken voor €1. Bij de inschrijving is er het één en ander fout gelopen waardoor 1 van de medewerkers de periode heeft verlengd naar 9 weken. Mijn eerste betaling zou dus begin december zijn. Nu is er wel al na 4 weken een betaling geweest. Ik ben hiervoor al naar de club geweest, maar daar hebben ze laten weten dat ik hiervoor met de klantendienst contact moet opnemen. Niets van contactgegevens gekregen. Ik moest het zelf maar uitzoeken. Verschillende malen gebeld, gemaild, maar nog steeds geen antwoord. Hier beloven ze jou gratis weken te geven, maar na de inschrijving laten ze je meteen betalen .Graag het bedrag van 28,99 terugstorten.
Jims Fitness
aan: Y. B.
Mevrouw heeft 6 weken gratis gekregen. Wij domicilieren steeds per periode van 4 weken, telkens 1 week voorafgaand de volgende periode van 4 weken. Haar eerste betalende periode was 07/11 en er werd dus gedomicilieerd op 26/10. Van 9 weken gratis hebben wij geen weet. Van Laecke Linda Ledenadministratie/Administration Membres JIMS NV Guldensporenpark 100 - blok K 9820 Merelbeke T:+32 9 396 11 81 M: linda.vanlaecke@jimsfitness.com
Y. B.
aan: Jims Fitness
Voila net zoals ik zei. Je krijgt eerst promotie van 6 weken, maar na 4 weken moet je betalen. Die 9 weken heb ik gekregen omdat ik 2x ben ingeschreven en dus heb ik 2x 1euro moeten betalen. En omdat de inschrijving zo een soep was, heb ik er nog een week bijgekregen. Kan je vragen aan de Nederlandse jongen in Rooigem.