O&O Trendy Wonen Boomsesteenweg 35, Schelle
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. K.

aan: O&O Trendy Wonen

08/11/2021

Beste, Op 20 februari 2021 heb ik een zetel/hoeksalon aangekocht in jullie filiaal te Schelle. Feiten: - Bij het plaatsen van de hoeksalon merken wij dat de poten niet gelijk staan. Sommige poten hangen in de lucht, vallen niet op de vloer. - De afspraak was dat wij 6 kussens gingen krijgen, echter hebben wij er maar 3 ontvangen. - Enkele stukken van de hoeksalon werden volledig in éénzit geleverd, hoewel er tweezits waren besteld (zie ook bestelbon). - De zetel is 13 cm korter. Op de bestelbon hebben wij een totale lengte van 5m13 overeengekomen. - Stof van het hoekgedeelte hangt los. Details omtrent de communicatie: 1. Eerste melding op 14/5/2021: - Poten staan niet gelijk, sommige poten hangen in de lucht en vallen niet op de grond - 6 kussens beloofd ipv 3 omdat dit een lange zetel was - zetels zijn geleverd met éénzits, maar er zijn 2zits besteld - zetel is 13 cm korter, volgens de bestelbon moet dit 5m13 zijn. 2. Op 24/5/2021 heb ik de melding gemaakt dat de zetel kraakt en al diep zit. (hoekgedeelte) 3. 30/6/2021 is er een VOLLEDIG nieuw salon gekomen ter levering, wij hebben deze onmiddellijk geweigerd omdat deze weer 1zits waren ipv 2zits. Er werd gebeld met uw medewerker en er was afgesproken dat de levering werd geweigerd. 4. Op 1/9/2021 krijg ik de melding van uw collega: 'Ik vernam zonet dat de leverancier opnieuw een salon zal toesturen. Een exacte leverdatum zal nog worden meegedeeld. Bij aankomst zullen we zowizo nakijken of het correct is en geven we u een seintje om dit spoedig mogelijk bij u te leveren'. 5. Op 17/9/2021 krijg ik een mail van uw medewerker: 'De leverancier melde ons telefonisch dat dit stuk niet geproduceerd wordt en daarom telkemale 1-zit geleverd worden. Dit stuk bestaat dus uit 4 aparte delen. Helaas kunnen we u geen andere oplossing aanbieden'. U begrijpt toch dat dit ongeloofwaardig overkomt dat dit 17/9 aan mij wordt gemeld. Waarom is dit niet gemeld bij de eerste klacht hierover in mei? Wij hebben bij de aankoop meermaals aan u collega gevraagd of de 2zit zeker uit 1 deel bestaat, zij verzekerde ons dat dit zeker het geval was. De tweede levering werd geweigerd omdat deze weer uit 1-zit bestond, u collega wist dit. En heeft toch onderhandeld met de leverancier zodat er voor de 3maal een nieuwe zetel kwam. De 3de levering is trouwens geweigerd omdat er geen volledige zetel werd geleverd. Op 23/10/2021 heb ik u een ingebrekestelling gestuurd. Op 5/11/2021 heb ik reactie ontvangen van uw raadsvrouw waarin u ons beschuldigd dat de zetel niet in elkaar klikt omdat de volledige zetel niet op een mat staat. Mag ik u duidelijk maken dat de relax niet op een mat staat, maar de rest van de zetel wel . Dit mag dus niet voor problemen zorgen . U zegt dat wij al maanden genot hebben gehad aan de zetel. Dit is alles behalve correct, alleen maar miserie!!! U zegt dat wij iets verkeerd hebben gemonteerd? Hoe kunnen wij een verkeerde montage uitvoeren als de zetel enkel en alleen maar in elkaar geklikt moet worden? Wij zijn een contract aangegaan. Wij zijn ons deel van het contract nagekomen en hebben de factuur vereffend. Het contract werd door jullie verbroken aangezien het product niet zoals afgesproken werd geleverd. Ik probeer dit via TEST-AANKOOP op een eerlijke manier op te lossen. Ik vind dat jullie mij als klant hebben belogen. Indien dit niet kan opgelost worden zie ik mij genoodzaakt dit naar de rechtbank te brengen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 2525,00
  • Schadevergoeding

Berichten (4)

Doorgestuurd naar onze advocaten 08 november 2021

S. K.

aan: Test Aankoop

08/11/2021
Dit antwoord is privé

O&O Trendy Wonen

aan: S. K.

09/11/2021

Beste, Zoals reeds eerder gevraagd, dient alle communicatie over dit dossier te verlopen via onze raadsvrouw, aangezien zij reeds dit dossier voor ons behartigt. Met andere berichten zal geen rekening worden gehouden. Met vriendelijke groeten OO Trendy Wonen Boomsesteenweg 35 2627 Schelle +32 (0)3 844 57 58 Anne Everaert - bestuurder

S. K.

aan: Test Aankoop

09/11/2021
Dit antwoord is privé

O&O Trendy Wonen

aan: S. K.

09/11/2021

Gebruiksvoorwaarden | Privacy