- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
Probleem met online bestelling
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
S. H.
aan: LEEN BAKKER BELGIE
Beste Ik bestelde vorige week online zwarte jaloezieën, met leverdatum 27/10/2021. Ondertussen heb ik hiervan nog niets vernomen. Zonet naar de winkel In wommelgem gebeld en daar leuk de melding gekregen dat de jaloezieën er niet meer zijn dat ik mijn geld mag komen halen. Ik heb deze besteld met een grote korting, geld terug heeft dus zeer weinig zin. Ik vind dat absoluut geen service. Een beter optie lijkt mij de nieuwe gordijnen in dezelfde maat aan mij te bezorgen zodat ik toch krijg wat ik besteld heb. Ik hoop dan ook dat hier snel een oplossing voor gevonden kan worden
LEEN BAKKER BELGIE
aan: S. H.
Beste heer/mevrouw Klachtenbox, Helaas de order van deze klant is helaas niet meer leverbaar, onze leverancier kan niet meer deze artikelen leveren, Er is een tekort aan grondstof, onderdelen etc., zoals overal in Europa. Klant kan zijn geld terugkrijgen via de winkel. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groetSincères salutations, Jocelyne Medewerker Klantenservice, Service clientèle Karperweg 3, 4941 SH Raamsdonksveer P.O. Box 43, 4940 AA Raamsdonksveer The Netherlands Tel: 03 641 85 15 Internet: www.leenbakker.be
S. H.
aan: LEEN BAKKER BELGIE
Beste Dit is geen faire oplossing aangezien ik de gordijnen met een mooie korting heb aangekocht. Ondertussen zijn alle lopende acties bij de andere winkels ook gedaan omdat jullie ons 2 weken aan het lijntje hebben gehouden. Ik verwacht vier dan ook een tegemoetkoming voor aangezien jullie de zwarte jaloezien wel op maat kunnen leveren.