back

Annulatie bestelling van Samsung tablet

SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX Airport Plaza - Geneva Building, Leonardo da Vincilaan 19, DIEGEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

Y. B.

aan: SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX

15/10/2021

Beste, Op 28/09/2021 heb ik een bestelling geplaatst bij de webshop van Samsung. Ik kreeg een bevestiging van mijn order BE210927-28179335. Echter ontving ik geen informatie omtrent de levering. Ik diende Samsung meermaals te contacteren om de leveringsdatum te achterhalen, dit zonder resultaat. Omdat ik nog steeds geen leveringsdatum had ontvangen, besloot ik op 04/10/2021 de bestelling te annuleren. Later op de dag ontving ik een e-mail dat de bestelling onderweg is. Deze zou op 05/10/2021 geleverd worden. Op 05/10/2021 is het product niet geleverd omdat het reeds geanulleerd is. Ik heb sindsdien nog geen bevestinging van mijn annulatie ontvangen. Wanneer ik de klantendienst van Samsung contacteer, krijgt telkens dezelde uitleg: "uw product is bij onze koerier (Dynalogic) en moet eerst naar ons gebracht worden alvorens wij overgaan tot terugbetaling". Dit antwoord heb ik al meer vier keer te horen gekregen. Wij zijn intussen 11 dagen verder en ik heb nog steeds geen infomatie omtrent mijn annulatie. De klantendienst stuurt tevens geen bevestiging van mijn klachten per e-mail. Ik krijg nog steeds hetzelfde antwoord: "Wij zullen Dynalogic contacteren..." Mag ik jullie vriendelijk vragen om te achterhalen wat er gaande is? Hoe lang duurt de annulatie van een bestelling. Is het een maximumtermijn van de terugbetaling? Mvg, Bourfa Younes 0478302706

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 186,00

Berichten (1)

SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX

aan: Y. B.

15/10/2021

Nederland: Beste meneer/mevrouw, Dit e-mailadres is niet meer actief. Gelieve contact op te nemen met ons Contact Center via een van de volgende kanalen: telefonisch, via Messenger, Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, Samsung Electronics Benelux T: 088-9090100 W: www.samsung.com/nl/info/contactus. Bekijk ook eens onze handige Interactieve How-to-videos op onze website of Youtube om meer te weten te komen over de mogelijkheden van uw Samsung product. :www.samsung.com/nl/support/interactievehowto/ Belgie: Beste meneer/mevrouw, Dit e-mailadres is niet meer actief. Gelieve contact op te nemen met ons Contact Center via een van de volgende kanalen: telefonisch, via Messenger, Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, Samsung Electronics Benelux T: 02 201 2418 W: www.samsung.com/be/info/contactus. Bekijk ook eens onze handige Interactieve How-to-videos op onze website of Youtube om meer te weten te komen over de mogelijkheden van uw Samsung product. :www.samsung.com/nl/support/interactievehowto/ Belgie Frans: Monsieur/Madame Cette adresse e-mail n'est plus active. Veuillez contacter notre Contact Center via l'un des canaux suivants par téléphone, Facebook ou Twitter. Cordialement. Samsung Electronics Benelux T: 02 201 2418 W: www.samsung.com/be_fr/info/contactus. Vous pouvez aussi regarder nos vidéos très utiles comment fairesur le canal Samsung de Youtube. s:www.youtube.com/user/SamsungBelgium