back

Problemen met terugbetaling

SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX Airport Plaza - Geneva Building, Leonardo da Vincilaan 19, DIEGEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. B.

aan: SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX

10/10/2021

Ik bestelde op 17/07 een wasmachine bij Samsung (Autodose Wasmachine 9kg WW90T534AAW). Op 20/07 is mijn bestelling thuis aangekomen. De chauffeur van de camionette wist ons te vertellen dat er een beschadiging op zat. Hij stelde voor om de wasmachine onmiddellijk mee te nemen zodat we sneller een nieuwe zouden kunnen ontvangen. Wij hebben hier op toegestemd. Na lang wachten hoorden wij niets meer van samsung, wij namen telefonisch contact op om hier onze klacht neer te leggen. Wij willen onze wasmachine zo snel mogelijk. Na 4x telefoneren wisten ze ons te vertellen dat de wasmachine pas eind september terug binnen ging komen. We vonden dit prima. Op 26/08 werd mijn bestelling intern geannuleerd. Ik ontdekte dit doordat ik plots een mail kreeg met 'uw bestelling werd geannuleerd.' Ik belde terug naar de klantendienst en deze wist ons te vertellen dat dit intern werd gedaan voor ons. Ondanks dat wij geen annuleren wouden. Wij wilden enkel een wasmachine met een kleine korting voor de slechte service. Tot op heden heb ik geen geld terug gekregen. Wij willen ons geld terug een compensatie voor het lange wachten en de slechte service. Want wij zitten ondertussen al 4 maand zonder wasmachine en de kosten van de wasserette blijven oplopen...

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 449,00
  • Schadevergoeding

Berichten (1)

SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX

aan: P. B.

10/10/2021

Nederland: Beste meneer/mevrouw, Dit e-mailadres is niet meer actief. Gelieve contact op te nemen met ons Contact Center via een van de volgende kanalen: telefonisch, via Messenger, Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, Samsung Electronics Benelux T: 088-9090100 W: www.samsung.com/nl/info/contactus. Bekijk ook eens onze handige Interactieve How-to-videos op onze website of Youtube om meer te weten te komen over de mogelijkheden van uw Samsung product. :www.samsung.com/nl/support/interactievehowto/ Belgie: Beste meneer/mevrouw, Dit e-mailadres is niet meer actief. Gelieve contact op te nemen met ons Contact Center via een van de volgende kanalen: telefonisch, via Messenger, Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, Samsung Electronics Benelux T: 02 201 2418 W: www.samsung.com/be/info/contactus. Bekijk ook eens onze handige Interactieve How-to-videos op onze website of Youtube om meer te weten te komen over de mogelijkheden van uw Samsung product. :www.samsung.com/nl/support/interactievehowto/ Belgie Frans: Monsieur/Madame Cette adresse e-mail n'est plus active. Veuillez contacter notre Contact Center via l'un des canaux suivants par téléphone, Facebook ou Twitter. Cordialement. Samsung Electronics Benelux T: 02 201 2418 W: www.samsung.com/be_fr/info/contactus. Vous pouvez aussi regarder nos vidéos très utiles comment fairesur le canal Samsung de Youtube. s:www.youtube.com/user/SamsungBelgium