Edenred Bd du Souverain 165, Brussel
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. B.

aan: Edenred

01/10/2021

Beste Via ons werk kregen wij voor 200€ aan consumptiechèques. Echter, op verschillende plaatsen waar ik het wou gebruiken werd dit geweigerd omdat de handelaars stuk voor stuk niet werden geholpen door Edenred. Ze klaagden er over geen antwoorden te krijgen of hun geld pas maanden later te ontvangen. Jammer want de consumptiechèques zijn een mooie geste om de lokale economie, en meer bepaald de horeca te steunen. Nu heb ik hier dus die chèques die ik niet kan gebruiken. Aangezien ik telkens hetzelfde antwoord kreeg ben ik zeker dat ik niet de enige ben die hier klacht indient. Wat moeten wij, als consument, doen? Nog een paar maanden en de chèques zijn niet meer geldig. Zijn jullie jullie bewust van het probleem? MVG Corinne Bazan

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 180,00

Berichten (12)

Edenred

aan: C. B.

01/10/2021

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1105901). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken! Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord? ---------------------------------------------- Hoe stap ik van de papieren cheques over op de elektronische versie van Ticket EcoCheque? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360012957937?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMTA1OTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAyMzgwNzQyMzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDEyOTU3OTM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTYzNTY4MzE3OH0.5gKck4I5MoJ-lSE4AH-15Lhtr9rmkMP34ug6ri74yYM Ja, mijn aanvraag sluiten s:/apercustomer.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360012957937?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMTA1OTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAyMzgwNzQyMzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDEyOTU3OTM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTYzNTY4MzE3OH0.5gKck4I5MoJ-lSE4AH-15Lhtr9rmkMP34ug6ri74yYM ---------------------------------------------- Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Cet e-mail provient de Edenred - Customer paper.

Edenred

aan: C. B.

05/10/2021

Edenred We connect, You win Hallo, Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1105901). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen. Bedankt voor uw geduld en uw begrip. Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Klachtenbox, 1 okt. 2021 14:26 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6E8M8RhrQ$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6GKnKyoRA$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9]

Edenred

aan: C. B.

11/10/2021

Edenred We connect, You win Hallo, Uw vraag werd beantwoord (ref.: 1105901) en dat antwoord vindt u hieronder terug. Hebt u een opmerking? Beantwoord dan gewoon deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 11 okt. 2021 16:01 CEST Beste, De papieren Consumptiecheques worden binnen de 5 werkdagen terugbetaald en de elektronische binnen de 2 werkdagen. Voor de terugbetaling van de elektronische Consumptiecheques dient de handelaar zelf niets te doen, dit gebeurt helemaal automatisch. Voor de papieren Consumptiecheques dient de handelaar de cheques uiteraard terug te sturen via aangetekend schrijven of laten ophalen door onze ophaaldienst. Indien er cheques niet terugbetaald zouden zijn, dan kan de handelaar onze terugbetalingsdienst steeds contacteren en hun vragen worden wel degelijk beantwoord. De geldigheid van de Consumptiecheques werd verlengd, men heeft dus nog tot 31/12/2022 om deze te gebruiken. Kunt u laten weten of u over papieren of elektronische Consumptiecheques beschikt en bij welke handelaars u een probleem heeft mogen ondervinden. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team ---------------------------------------------- Klachtenbox, 1 okt. 2021 14:26 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6E8M8RhrQ$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6GKnKyoRA$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9]

C. B.

aan: Edenred

12/10/2021

Ik heb papieren consumptiechèques. Ik wou ze gebruiken in John Dory in Gent en de Veritas in de Lange Munt in Gent. Ik wil deze handelaars absoluut niet in problemen brengen maar één voor kwamen ze met hetzelfde verhaal. Het was zeker geen slechte wil van hen. Wat moet ik met die chèques als ze geweigerd worden?

Edenred

aan: C. B.

12/10/2021

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1118281). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken! Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord? ---------------------------------------------- Hoe stap ik van de papieren cheques over op de elektronische versie van Ticket EcoCheque? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360012957937?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMTE4MjgxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDMwMjUxNTEzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAxMjk1NzkzNywzNjAwMTI5NTgwMTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjM2NjUwMzI4fQ.BfTqrgVpuDzqkBH3_Q-lu7jfgqXZ8BwwORp5NNHqvZY Ja, mijn aanvraag sluiten s:/apercustomer.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360012957937?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMTE4MjgxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDMwMjUxNTEzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAxMjk1NzkzNywzNjAwMTI5NTgwMTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjM2NjUwMzI4fQ.BfTqrgVpuDzqkBH3_Q-lu7jfgqXZ8BwwORp5NNHqvZY ---------------------------------------------- Hoe worden mijn werknemers op de hoogte gehouden? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360012958017?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMTE4MjgxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDMwMjUxNTEzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAxMjk1NzkzNywzNjAwMTI5NTgwMTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjM2NjUwMzI4fQ.BfTqrgVpuDzqkBH3_Q-lu7jfgqXZ8BwwORp5NNHqvZY Ja, mijn aanvraag sluiten s:/apercustomer.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360012958017?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMTE4MjgxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDMwMjUxNTEzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAxMjk1NzkzNywzNjAwMTI5NTgwMTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjM2NjUwMzI4fQ.BfTqrgVpuDzqkBH3_Q-lu7jfgqXZ8BwwORp5NNHqvZY ---------------------------------------------- Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Cet e-mail provient de Edenred - Customer paper.

Edenred

aan: C. B.

13/10/2021

Edenred We connect, You win Beste, Wij zijn nog steeds in afwachting van uw antwoord voor uw aanvraag (1105901). ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 11 okt. 2021 16:01 CEST Beste, De papieren Consumptiecheques worden binnen de 5 werkdagen terugbetaald en de elektronische binnen de 2 werkdagen. Voor de terugbetaling van de elektronische Consumptiecheques dient de handelaar zelf niets te doen, dit gebeurt helemaal automatisch. Voor de papieren Consumptiecheques dient de handelaar de cheques uiteraard terug te sturen via aangetekend schrijven of laten ophalen door onze ophaaldienst. Indien er cheques niet terugbetaald zouden zijn, dan kan de handelaar onze terugbetalingsdienst steeds contacteren en hun vragen worden wel degelijk beantwoord. De geldigheid van de Consumptiecheques werd verlengd, men heeft dus nog tot 31/12/2022 om deze te gebruiken. Kunt u laten weten of u over papieren of elektronische Consumptiecheques beschikt en bij welke handelaars u een probleem heeft mogen ondervinden. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team ---------------------------------------------- Klachtenbox, 1 okt. 2021 14:26 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6E8M8RhrQ$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6GKnKyoRA$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9]

C. B.

aan: Edenred

14/10/2021

sorry dit is geen antwoord. Misschien is dit waarover die handelaars het hebben. Automatische antwoorden zonder echt te antwoorden. Ik zal mijn consumptiechèques gebruiken bij Mc Donalds wat ik enorm jammer vind. Want de bedoeling was de lokale bedrijven te steunen. En Mc Donalds noem ik geen lokaal bedrijf

Edenred

aan: C. B.

14/10/2021

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1119908). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken! Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord? ---------------------------------------------- Hoe stap ik van de papieren cheques over op de elektronische versie van Ticket EcoCheque? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360012957937?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMTE5OTA4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAyNDMyODc3NzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDEyOTU3OTM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTYzNjc4MjI2M30.BDk8pgzgczEhkgqgzcM0TCHhrpocZlKXsg_xrCYr-T0 Ja, mijn aanvraag sluiten s:/apercustomer.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360012957937?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMTE5OTA4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAyNDMyODc3NzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDEyOTU3OTM3XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTYzNjc4MjI2M30.BDk8pgzgczEhkgqgzcM0TCHhrpocZlKXsg_xrCYr-T0 ---------------------------------------------- Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Cet e-mail provient de Edenred - Customer paper.

Edenred

aan: C. B.

14/10/2021

Edenred We connect, You win Hallo, Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1118281). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen. Bedankt voor uw geduld en uw begrip. Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Klachtenbox, 12 okt. 2021 19:05 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[7MPDY6-V57M] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!W82rtzrza0BDHVQgx303TYnwsh4KqQDnQSA7IybSP_NKBUZHNlYqWSSZwuW1F70Pbg$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!W82rtzrza0BDHVQgx303TYnwsh4KqQDnQSA7IybSP_NKBUZHNlYqWSSZwuXiUBJlyQ$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[7MPDY6-V57M]

Edenred

aan: C. B.

18/10/2021

Edenred We connect, You win Hallo, Uw vraag werd beantwoord (ref.: 1105901) en dat antwoord vindt u hieronder terug. Hebt u een opmerking? Beantwoord dan gewoon deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 18 okt. 2021 09:47 CEST Beste, De centrale van Veritas (waar Veritas Gent) onder valt heeft al Consumptiecheques aanvaard en ook teruggestuurd. De laatste terugbetaling dateert van 30 september. Daar de centrale de terugbetaling ontvangt vind ik het vreemd dat de winkel in kwestie zou zeggen dat het lang wachten is alvorens ze het geld teruggestort krijgen. Voor John Dory zie ik nog geen enkele terugbetaling. Het lijkt er dus op dat hij nog nooit Consumptiecheques heeft teruggestuurd. Dus ook vreemd dat hij zou melden dat het lang wachten is op een terugbetaling. We gaan beide winkels persoonlijk contacteren met de vraag of ze al dan niet nog Consumptiecheques willen aanvaarden en koppelen dit dan terug naar u. Met vriendelijke groeten, Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Cordialement, Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Edenred - Support Team ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 11 okt. 2021 16:01 CEST Beste, De papieren Consumptiecheques worden binnen de 5 werkdagen terugbetaald en de elektronische binnen de 2 werkdagen. Voor de terugbetaling van de elektronische Consumptiecheques dient de handelaar zelf niets te doen, dit gebeurt helemaal automatisch. Voor de papieren Consumptiecheques dient de handelaar de cheques uiteraard terug te sturen via aangetekend schrijven of laten ophalen door onze ophaaldienst. Indien er cheques niet terugbetaald zouden zijn, dan kan de handelaar onze terugbetalingsdienst steeds contacteren en hun vragen worden wel degelijk beantwoord. De geldigheid van de Consumptiecheques werd verlengd, men heeft dus nog tot 31/12/2022 om deze te gebruiken. Kunt u laten weten of u over papieren of elektronische Consumptiecheques beschikt en bij welke handelaars u een probleem heeft mogen ondervinden. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team ---------------------------------------------- Klachtenbox, 1 okt. 2021 14:26 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6E8M8RhrQ$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6GKnKyoRA$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9]

Edenred

aan: C. B.

20/10/2021

Edenred We connect, You win Hallo, Uw vraag werd beantwoord (ref.: 1105901) en dat antwoord vindt u hieronder terug. Hebt u een opmerking? Beantwoord dan gewoon deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 20 okt. 2021 15:29 CEST Beste, Veritas heeft ons bevestigd dat ze wel degelijk de Consumptiecheques aanvaarden. Voor John Dory zijn we op een antwoordapparaat gevallen met de melding dat ze pas open zijn vanaf donderdag. We proberen ze dan opnieuw te contacteren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 18 okt. 2021 09:47 CEST Beste, De centrale van Veritas (waar Veritas Gent) onder valt heeft al Consumptiecheques aanvaard en ook teruggestuurd. De laatste terugbetaling dateert van 30 september. Daar de centrale de terugbetaling ontvangt vind ik het vreemd dat de winkel in kwestie zou zeggen dat het lang wachten is alvorens ze het geld teruggestort krijgen. Voor John Dory zie ik nog geen enkele terugbetaling. Het lijkt er dus op dat hij nog nooit Consumptiecheques heeft teruggestuurd. Dus ook vreemd dat hij zou melden dat het lang wachten is op een terugbetaling. We gaan beide winkels persoonlijk contacteren met de vraag of ze al dan niet nog Consumptiecheques willen aanvaarden en koppelen dit dan terug naar u. Met vriendelijke groeten, Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Cordialement, Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Edenred - Support Team ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 11 okt. 2021 16:01 CEST Beste, De papieren Consumptiecheques worden binnen de 5 werkdagen terugbetaald en de elektronische binnen de 2 werkdagen. Voor de terugbetaling van de elektronische Consumptiecheques dient de handelaar zelf niets te doen, dit gebeurt helemaal automatisch. Voor de papieren Consumptiecheques dient de handelaar de cheques uiteraard terug te sturen via aangetekend schrijven of laten ophalen door onze ophaaldienst. Indien er cheques niet terugbetaald zouden zijn, dan kan de handelaar onze terugbetalingsdienst steeds contacteren en hun vragen worden wel degelijk beantwoord. De geldigheid van de Consumptiecheques werd verlengd, men heeft dus nog tot 31/12/2022 om deze te gebruiken. Kunt u laten weten of u over papieren of elektronische Consumptiecheques beschikt en bij welke handelaars u een probleem heeft mogen ondervinden. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team ---------------------------------------------- Klachtenbox, 1 okt. 2021 14:26 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6E8M8RhrQ$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6GKnKyoRA$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9]

Edenred

aan: C. B.

25/10/2021

Edenred We connect, You win Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1105901) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 25 okt. 2021 09:15 CEST Beste, We hebben ondertussen ook de handelaar John Dory aan de lijn gehad en op zijn vraag (daar hij nog niet alle informatie had gekregen) de nodige informatie doorgestuurd met betrekking tot het aanvaarden van de Consumptiecheque. Hij heeft ons vervolgens laten weten dat hij de Consumptiecheque in zijn handelszaak niet wenst te aanvaarden, waarna we hem zullen schrappen van de aanvaardingslijst. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 20 okt. 2021 15:29 CEST Beste, Veritas heeft ons bevestigd dat ze wel degelijk de Consumptiecheques aanvaarden. Voor John Dory zijn we op een antwoordapparaat gevallen met de melding dat ze pas open zijn vanaf donderdag. We proberen ze dan opnieuw te contacteren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 18 okt. 2021 09:47 CEST Beste, De centrale van Veritas (waar Veritas Gent) onder valt heeft al Consumptiecheques aanvaard en ook teruggestuurd. De laatste terugbetaling dateert van 30 september. Daar de centrale de terugbetaling ontvangt vind ik het vreemd dat de winkel in kwestie zou zeggen dat het lang wachten is alvorens ze het geld teruggestort krijgen. Voor John Dory zie ik nog geen enkele terugbetaling. Het lijkt er dus op dat hij nog nooit Consumptiecheques heeft teruggestuurd. Dus ook vreemd dat hij zou melden dat het lang wachten is op een terugbetaling. We gaan beide winkels persoonlijk contacteren met de vraag of ze al dan niet nog Consumptiecheques willen aanvaarden en koppelen dit dan terug naar u. Met vriendelijke groeten, Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Cordialement, Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Edenred - Support Team ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 11 okt. 2021 16:01 CEST Beste, De papieren Consumptiecheques worden binnen de 5 werkdagen terugbetaald en de elektronische binnen de 2 werkdagen. Voor de terugbetaling van de elektronische Consumptiecheques dient de handelaar zelf niets te doen, dit gebeurt helemaal automatisch. Voor de papieren Consumptiecheques dient de handelaar de cheques uiteraard terug te sturen via aangetekend schrijven of laten ophalen door onze ophaaldienst. Indien er cheques niet terugbetaald zouden zijn, dan kan de handelaar onze terugbetalingsdienst steeds contacteren en hun vragen worden wel degelijk beantwoord. De geldigheid van de Consumptiecheques werd verlengd, men heeft dus nog tot 31/12/2022 om deze te gebruiken. Kunt u laten weten of u over papieren of elektronische Consumptiecheques beschikt en bij welke handelaars u een probleem heeft mogen ondervinden. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team ---------------------------------------------- Klachtenbox, 1 okt. 2021 14:26 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6E8M8RhrQ$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__;!!EyGG_rL3!V0VirfAAtTsGWrnkaqffWJ4B9iCb3AEBv-0YX9NA9nES2obDkPWiEkF9Q6GKnKyoRA$) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3QVPQQ-9ZL9]