back

Vervangen defecte nieuwe notebook Lenovo

Lenovo Belgium Green Square Lambroekstraat 5 C (1er étage), Dieghem
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. P.

aan: Lenovo Belgium

24/08/2021

Beste, op 12 juli 2021 kochten wij in Krëfel Lenovo LEG5 notebook aan met serienummer SPF2Z7AQC. Op 30 juli startte laptop niet meer op. Toestel werd binnengebracht naar de winkel. In plaats van nieuw toestel te verkrijgen werd het ter herstelling naar Lenovo opgestuurd. Gisteren 23 augustus, na 3 weken, mocht het toestel worden afgehaald, zou hersteld zijn. Bij het opstarten stellen we vast dat een aantal toetsen op het toetsenbord niet functioneren, toestel was slecht hersteld. Vandaag werd de laptop binnengebracht ter vervanging voor nieuw gelijkaardige notebook of geld terug. Winkelverantwoordelijke Krëfel deelde mee dat zij het toestel enkel kunnen terugsturen ter herstelling binnen drietal weken. We namen telefonisch contact met Lenovo die ons melden dat winkel Krëfel verantwoordelijk is. Bij hoofdzetel Krëfel delen ze mee dat Lenovo beslist om al dan niet toestel om te ruilen. Wij kunnen notebook geen 3 weken meer missen en wensen voor het aankoopbedrag van 1500 euro een perfect werkend toestel. Toestel werd eerste maal na aankoop 12/7/2021 binnengebracht zijnde op 30/7/2021 dus binnen termijn van één maand. Wij wensen een nieuw toestel of geld terug, gezien garantie of herroepingsrecht.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1499,00
  • Vervanging