back

Onmogelijk water af te sluiten

Water-link Mechelsesteenweg 66, ANTWERPEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. W.

aan: Water-link

16/08/2021

Ik heb een lek aan mijn kraan in de badkamer maar het is onmogelijk mijn water af te sluiten aan de hoofdkrant voor de watermeter ik kan ze dichtdraaien maar het water blijft Komen waterlink is niet te bereiken via de telefoon op Maandag en vrijdag dus iedereen internet waar ze je naar Klachten formulier wijzen dat gaat sneller maar er staat wel Ala je na 10 dagen niets hoort terug klachten formulier sturen dit is de service van onze water leverancier

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Herstelling

Berichten (1)

Water-link

aan: J. W.

26/08/2021

Beste heer Van Wassenaar,   Allereerst onze excuses voor het laattijdige antwoord. Wij hebben uw schrijven dd. 16.08.2021 goed ontvangen, waarvoor dank. Om u een optimale dienstverlening te garanderen hebben wij voor u een klacht met dossiernummer  300369582 opgemaakt. Naar aanleiding van ons telefonisch contact daarnet, kunnen wij u bevestigen dat wij op 26.08.2021 in de voormiddag tussen 7u30 en 12u bij u langskomen om uw stopkraan te herstellen. Daarnaast kunt u voor een storing of een defect ons steeds contacteren op het nummer 03/244.05.44. Deze lijn is 7 dagen/7 en 24u/24 bereikbaar. Omdat wij vertraging hebben bij het verwerken van de inkomende berichten, zijn wij in de maand augustus uitzonderlijk telefonisch niet bereikbaar op dinsdag en vrijdag op het nummer 078/35.35.09. Dit bericht werd ook doorgegeven op het onthaalbandje. Indien u nog vragen heeft naar aanleiding van dit schrijven kan u ons per kerende e-mail contacteren. Na 14 kalenderdagen zullen wij onder voorbehoud van een reactie, dit dossier sluiten.   Met vriendelijke groeten Vildan   customer service officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be     klachtenbox@test-aankoop.be Sent: maandag 16 augustus 2021 14:20 r af te sluiten - (CPTBE01337758-31)