back

Problemen terugbetaling defect product

Brico Plan-It Zelliksesteenweg 65, Sint Agatha Berchem
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. L.

aan: Brico Plan-It

30/06/2021

Beste, Ik bestelde en betaalde op 04/04/2021 3 vuilnisbakken type 'Magnum 70L dennengroen' online via Brico (factuur op 'E-com Direct Brico'). Bij levering bleek 1 van de vuilnisbakken volledig kapot (meerdere gaten en barsten). Ik heb dit meteen telefonisch op de dag van de levering (13/04) aangekaart en op vraag van de klantendienst per mail meerdere foto's verstuurd naar de klantendienst met vraag tot terugbetaling. Ik heb sindsdien reeds meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantendienst en maar liefst 5 opvolg e-mail gestuurd. Op de mails ontvang ik geen antwoord; telefonisch herhaalt de klantendienst steeds dat "het een andere dienst is die hiervoor bevoegd is, dat de klacht in verwerking is en dat er momenteel wat vertragingen zijn". Aangezien dit gaat om een zeer duidelijk schadegeval, vind ik het totaal onaanvaardbaar dat deze verwerking reeds 3 maanden aansleept.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 16,94
  • Schadevergoeding

Berichten (1)

Brico Plan-It

aan: L. L.

30/06/2021

Geachte Heer Lanneau, Beste Test Aankoop, Wij danken U voor uw schhrijven dat al onze aandacht heeft weerhouden en bieden U onze excuses aan voor de vertraging in de behandeling van uw dossier. U genoot van een korting bij de bestelling, elke vuilbak kwam op 15.29Eur: Wij hebben de terugbetaling uitgevoerd: Inmiddels bieden wij U nogmaals onze excuses aan en danken U voor het door U uitgeoefende geduld en verblijven met de meest oprechte hoogachting. Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement, Chantal ROBERT Klanten Service Clientèle Zelliksesteenweg 65Chaussée de Zelik 65 1082 Brussel - Bruxelles Belgie - Belgique www.maxedadiygroup.com CoC/KvK 33140909 (Maxeda DIY B.V.) --- disclaimer --- www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/