- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
Opleiding nagelstyliste
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
K. H.
aan: Beauty and Medical Academy
Een hele tijd geleden startte ik aan de opleiding Nagelstyliste. Dit verliep al van in het begin niet zoals het zou moeten, hier werd eerder een klacht voor ingediend. Hierna volgde een gesprek en ben ik er toch nog even met doorgegaan. Echter begon het vorige week weer allemaal opnieuw toen ik voor mijn examen filmpjes doorstuurde en de docent me vertelde dat ze daar niet meer werkte en ik alles naar de info mail moest mailen. Ik heb een mail gestuurd naar de info mail en na een paar dagen had ik hierop dus nog geen antwoord! Maandag nam ik telefonisch contact op en hierna zou ik dus verder van hen horen. Dit gebeurde niet en dinsdag mailde ik opnieuw zonder resultaat dus besloot ik vandaag opnieuw te bellen. Hier vertelde ze mij dat ik zogezegd door gedelibeerd was en alles dus in orde zou komen waar ik dus totaal niet van op de hoogte was. Dit kan dus in de eerste plaats al niet want vorige week was het nog niet voldoende daar ik verdere filmpjes nog moest bezorgen! Ze bleven maar herhalen aan de telefoon dat ik zogezegd heel goed was opgevolgd en wanneer ik bewijzen wil sturen, zeggen ze dat ze hier niets mee kunnen want de docent zegt dat dit allemaal niet waar is, terwijl dit zwart op wit allemaal staat!!! Ik werd dus eigenlijk in de positie van leugenaar geplaatst. De docent in kwestie die me een week van te voren zei daar niet meer te werken, is hier ook gewoon nog steeds in dienst! Het gaat zo maar verder en verder,... maar uiteindelijk ben ik degene die het fout doet? Vandaag zag ik ook dat ze mij uit het platform hebben verwijderd dus in principe heb ik dus betaald en kan ik niet meer aan het materiaal? Ze steldde mij voor om mij een fysieke opleiding te laten volgen via hun maar uiteraard na al deze zaken die zich al voorgedaan hebben zou niemand dit doen.. Ze zouden bijna wekelijks over mij vergaderen dus ondertussen hebben ze mij in zo een slecht daglicht gezet dat je zeker geen fysieke opleiding gaat volgen daar. Ze zouden zogezegd mij zo goed opgevolgd hebben maar toch was ik steeds degene die contact moest zoeken, waar zelfs vaak geen respons op kwam net zoals voorbij week! Ik wou zo graag voor mij droom gaan maar blijkbaar denken anderen maar gewoon aan snel geld verdienen. Het enige wat ik wil is mijn centen terug krijgen en gewoon zonder stress aan een nieuwe opleiding beginnen. Ik weet uit gesprekken met anderen dat ik ook zeker niet de enige ben en dit is zo spijtig. Zo maken ze mensen hun dromen echt stuk. Ik ben ook reeds een andere opleiding ergens anders gestart en wat een service daar.. Ik wil dit echt gewoon achter mij kunnen laten want wat een situatie is me dit. Ik was nooit van slechte wil absoluut niet, maar je wilt wel waar krijgen voor iets waar je voor betaald en dit is helemaal niet het geval hier. Op vragen die ik hier steldde kreeg ik antwoorden dat sommige dingen niet doenbaar waren terwijl er bij andere platformen volledige opleidingen voor bestaan. Hier kan je nooit als professioneel nagelstyliste afstuderen met voldoende kennis want zelfs basis zaken zoals het plaatsen van een tip / sjabloon werd hier niet uit gelegd, enkel dat je het maar recht moest plaatsen terwijl hier zoveel meer bij komt kijken. Ik ben ook verschillende namen genoemd vandaag. Ik hoop dat niemand anders dit nog op dezelfde manier moet ervaren zoals ik het nu doe.
Gewenst oplossing
- Terugbetaling: € 580,00
- Schadevergoeding
Berichten (3)
K. H.
aan: Beauty and Medical Academy
Herinnering klacht 11 dagen geleden. Een hele tijd geleden startte ik aan de opleiding Nagelstyliste. Dit verliep al van in het begin niet zoals het zou moeten, hier werd eerder een klacht voor ingediend. Hierna volgde een gesprek en ben ik er toch nog even met doorgegaan. Echter begon het vorige week weer allemaal opnieuw toen ik voor mijn examen filmpjes doorstuurde en de docent me vertelde dat ze daar niet meer werkte en ik alles naar de info mail moest mailen. Ik heb een mail gestuurd naar de info mail en na een paar dagen had ik hierop dus nog geen antwoord! Maandag nam ik telefonisch contact op en hierna zou ik dus verder van hen horen. Dit gebeurde niet en dinsdag mailde ik opnieuw zonder resultaat dus besloot ik vandaag opnieuw te bellen. Hier vertelde ze mij dat ik zogezegd door gedelibeerd was en alles dus in orde zou komen waar ik dus totaal niet van op de hoogte was. Dit kan dus in de eerste plaats al niet want vorige week was het nog niet voldoende daar ik verdere filmpjes nog moest bezorgen! Ze bleven maar herhalen aan de telefoon dat ik zogezegd heel goed was opgevolgd en wanneer ik bewijzen wil sturen, zeggen ze dat ze hier niets mee kunnen want de docent zegt dat dit allemaal niet waar is, terwijl dit zwart op wit allemaal staat!!! Ik werd dus eigenlijk in de positie van leugenaar geplaatst. De docent in kwestie die me een week van te voren zei daar niet meer te werken, is hier ook gewoon nog steeds in dienst! Het gaat zo maar verder en verder,... maar uiteindelijk ben ik degene die het fout doet? Vandaag zag ik ook dat ze mij uit het platform hebben verwijderd dus in principe heb ik dus betaald en kan ik niet meer aan het materiaal? Ze steldde mij voor om mij een fysieke opleiding te laten volgen via hun maar uiteraard na al deze zaken die zich al voorgedaan hebben zou niemand dit doen.. Ze zouden bijna wekelijks over mij vergaderen dus ondertussen hebben ze mij in zo een slecht daglicht gezet dat je zeker geen fysieke opleiding gaat volgen daar. Ze zouden zogezegd mij zo goed opgevolgd hebben maar toch was ik steeds degene die contact moest zoeken, waar zelfs vaak geen respons op kwam net zoals voorbij week! Ik wou zo graag voor mij droom gaan maar blijkbaar denken anderen maar gewoon aan snel geld verdienen. Het enige wat ik wil is mijn centen terug krijgen en gewoon zonder stress aan een nieuwe opleiding beginnen. Ik weet uit gesprekken met anderen dat ik ook zeker niet de enige ben en dit is zo spijtig. Zo maken ze mensen hun dromen echt stuk. Ik ben ook reeds een andere opleiding ergens anders gestart en wat een service daar.. Ik wil dit echt gewoon achter mij kunnen laten want wat een situatie is me dit. Ik was nooit van slechte wil absoluut niet, maar je wilt wel waar krijgen voor iets waar je voor betaald en dit is helemaal niet het geval hier. Op vragen die ik hier steldde kreeg ik antwoorden dat sommige dingen niet doenbaar waren terwijl er bij andere platformen volledige opleidingen voor bestaan. Hier kan je nooit als professioneel nagelstyliste afstuderen met voldoende kennis want zelfs basis zaken zoals het plaatsen van een tip / sjabloon werd hier niet uit gelegd, enkel dat je het maar recht moest plaatsen terwijl hier zoveel meer bij komt kijken. Ik ben ook verschillende namen genoemd vandaag. Ik hoop dat niemand anders dit nog op dezelfde manier moet ervaren zoals ik het nu doe. Gewenst oplossing: Terugbetaling: € 580,00 Schadevergoeding
K. H.
aan: Beauty and Medical Academy
Herinnering klacht 27 dagen geleden! Reeds herinnering gestuurd op 11 dagen! Een hele tijd geleden startte ik aan de opleiding Nagelstyliste. Dit verliep al van in het begin niet zoals het zou moeten, hier werd eerder een klacht voor ingediend. Hierna volgde een gesprek en ben ik er toch nog even met doorgegaan. Echter begon het vorige week weer allemaal opnieuw toen ik voor mijn examen filmpjes doorstuurde en de docent me vertelde dat ze daar niet meer werkte en ik alles naar de info mail moest mailen. Ik heb een mail gestuurd naar de info mail en na een paar dagen had ik hierop dus nog geen antwoord! Maandag nam ik telefonisch contact op en hierna zou ik dus verder van hen horen. Dit gebeurde niet en dinsdag mailde ik opnieuw zonder resultaat dus besloot ik vandaag opnieuw te bellen. Hier vertelde ze mij dat ik zogezegd door gedelibeerd was en alles dus in orde zou komen waar ik dus totaal niet van op de hoogte was. Dit kan dus in de eerste plaats al niet want vorige week was het nog niet voldoende daar ik verdere filmpjes nog moest bezorgen! Ze bleven maar herhalen aan de telefoon dat ik zogezegd heel goed was opgevolgd en wanneer ik bewijzen wil sturen, zeggen ze dat ze hier niets mee kunnen want de docent zegt dat dit allemaal niet waar is, terwijl dit zwart op wit allemaal staat!!! Ik werd dus eigenlijk in de positie van leugenaar geplaatst. De docent in kwestie die me een week van te voren zei daar niet meer te werken, is hier ook gewoon nog steeds in dienst! Het gaat zo maar verder en verder,... maar uiteindelijk ben ik degene die het fout doet? Vandaag zag ik ook dat ze mij uit het platform hebben verwijderd dus in principe heb ik dus betaald en kan ik niet meer aan het materiaal? Ze steldde mij voor om mij een fysieke opleiding te laten volgen via hun maar uiteraard na al deze zaken die zich al voorgedaan hebben zou niemand dit doen.. Ze zouden bijna wekelijks over mij vergaderen dus ondertussen hebben ze mij in zo een slecht daglicht gezet dat je zeker geen fysieke opleiding gaat volgen daar. Ze zouden zogezegd mij zo goed opgevolgd hebben maar toch was ik steeds degene die contact moest zoeken, waar zelfs vaak geen respons op kwam net zoals voorbij week! Ik wou zo graag voor mij droom gaan maar blijkbaar denken anderen maar gewoon aan snel geld verdienen. Het enige wat ik wil is mijn centen terug krijgen en gewoon zonder stress aan een nieuwe opleiding beginnen. Ik weet uit gesprekken met anderen dat ik ook zeker niet de enige ben en dit is zo spijtig. Zo maken ze mensen hun dromen echt stuk. Ik ben ook reeds een andere opleiding ergens anders gestart en wat een service daar.. Ik wil dit echt gewoon achter mij kunnen laten want wat een situatie is me dit. Ik was nooit van slechte wil absoluut niet, maar je wilt wel waar krijgen voor iets waar je voor betaald en dit is helemaal niet het geval hier. Op vragen die ik hier steldde kreeg ik antwoorden dat sommige dingen niet doenbaar waren terwijl er bij andere platformen volledige opleidingen voor bestaan. Hier kan je nooit als professioneel nagelstyliste afstuderen met voldoende kennis want zelfs basis zaken zoals het plaatsen van een tip / sjabloon werd hier niet uit gelegd, enkel dat je het maar recht moest plaatsen terwijl hier zoveel meer bij komt kijken. Ik ben ook verschillende namen genoemd vandaag. Ik hoop dat niemand anders dit nog op dezelfde manier moet ervaren zoals ik het nu doe. Gewenst oplossing: Terugbetaling: € 580,00 Schadevergoeding
K. H.
aan: Test Aankoop