back

Problemen terugbetaling na herroeping

Gigatek
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

I. G.

aan: Gigatek

22/08/2020

Ik heb mijn bestelling W2030357 dd. 02/07/2020 binnen de herroepingstermijn (14 dagen na ontvangst, nl. op 15/07/2020) teruggestuurd. Het pakje werd afgeleverd door bpost op 16/07/2020, bewijs van afgifte van het pakket in mijn bezit. Elke leverancier wordt geacht BINNEN DE VEERTIEN DAGEN na ontvangst van teruggestuurde goederen na herroeping een terugbetaling uit te voeren op de benutte rekening of via de betaalmethode bij aankoop. Ik heb heden (22/08/2020) nog steeds geen terugbetaling op mijn rekening kunnen traceren. Gigatek heeft reeds meer dan één keer geantwoord op de twee verzoeken (resp. 06/08/2020 en 18/08/2020) die ik reeds heb gedaan, doch haalt het argument verlofperiode en de 'vakantie van de medewerkers' aan als 'reden van vertraging'. Het bedrijf is blijkbaar wel in staat om prompt bestellingen te verzenden, maar niet om een eenvoudige overschrijving op een rekening uit te voeren...

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 32,90