VOO Chaussée d'Ixelles 168, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. P.

aan: VOO

08/08/2020

Geachte Ik heb de maatschappij Voo verschillende malen een mail gestuurd vanuit mijn acount..dit al meer dan 9 dagen.. En tot op heden heeft VOO geen teken gegeven.. Zelfs geen bevestiging dat ik mijncontract stopt..

Gewenst oplossing

  • Contract stoppen

Berichten (2)

VOO

aan: C. P.

18/08/2020

Meneer Presti, We hebben uw email van 17/08, over uw abonnement goed ontvangen. Na analyse van uw dossier informeren we u dat uw verzoek overgemaakt is aan de betrokken dienst die zo snel mogelijk met u contact zal opnemen. Met vriendelijke groeten, De klantendienst Ce message transmis par voie électronique ainsi que toutes ses annexes contiennent des informations qui peuvent etre confidentielles ou protégées. Ces informations sont uniquement destinées à l'usage des personnes ou des entités précisées dans les champs '˜A', '˜Cc' et '˜Cci'. Si vous n'etes pas l'un de ces destinataires, soyez conscient que toute forme, partielle ou complète, de divulgation, copie, distribution ou utilisation de ces informations est strictement interdite. Si vous avez reçu ce message par erreur, veuillez nous en informer par téléphone ou par message électronique et détruire les informations immédiatement. Ce message n'engage que son signataire et aucunement son employeur.

C. P.

aan: VOO

18/08/2020

Geachte VOO, Eindelijk hebben zij mijn contract afgesloten . maar natuurlijk vragen zij de volledige som van de maand augustus te betalen. al hoewel ik hun netwerk niet meer gebruikt sinds 27 juli 2020. ik gebruikt sinds 27 juli Orange. ze hebben het weer slim gespeeld om het te rekken zodat ik verplicht ben nog de maand augustus te betalen.. met vriendelijke groeten