back

Registratie nationale bank van belgie IVM betalingsachterstand ?

Vivium Verzekeringen Koningsstraat 151, Brussel
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. M.

aan: Vivium Verzekeringen

04/05/2020

Beste Ik ben al jaren klant bij vivium eerst was het de vaderlandse daarna ing en daarna vivium ik heb daar een hypotheekkrediet lopen voor mijn huis in 2018 heb ik nog een herziening gehad van de rente die ik betaalde voor deze hypotheek tot zover allemaal positief , nu kreeg ik afgelopen week een schrijven van vivium dat het administratief beheer de tweede helft zal worden verzorgt door CREFIUS NV Ik vond in de brievenbus een brief van CREFIUS NV gegevens waar ik in het vervolg per overschrijving of als ik dat wilde automatische incasso naar moest overschrijven oke tot nu toe geen probleem maak het geld nu over met automatische overschrijving. Maak ik op een dag de brievenbus open zitten er twee brieven van de nationale bank in een voor mij en een voor mijn vrouw daar staat in dat wij een betalingsachterstand hebben en dat het geregistreerd staat is was stom verbaast en heel erg boos wat is hier aan de hand ?? Nu blijkt dat er in het verleden 2012 er een overschrijving eenmalig niet is gebeurd daar is ons bij herziening in 2018 ook niets van verteld dat die achterstand er was nooit herinnering en aanmaling voor gekregen !!. Mijn goede naam is hier letterlijk door de modder gehaald het lijkt wel of ik nu een strafblad heb. Natuurlijk heb ik vivium direct gebeld en die wisten het !! maar ik niet !! maar CREFIUS NV hanteert andere regels die stuurt geen brief of belt niet je krijgt gelijk een strafblad als wanbetaler van de Nationale Bank van Belgie .Ik heb gelijk het bedrag wat de mevrouw zei aan hun overgemaakt. Ik vind de manier hoe CREFIUS NV dit aanpakt niet juist en verwacht dat dit door hun heel snel netjes als ze weten wat dat is word rechtgezet . Ik hem mijn tussenpersoon nog laten bellen met CREFIUS NV en de mevrouw zei dat ze binnen twee weken wel iets zou laten horen. Maar blijf wel zitten met mijn strafblad van de Nationale Bank van Belgie die ik niet verdient heb en dat vind ik ben ten goede trouw geweest.

Gewenst oplossing

  • EXCUSES en VERNIETIGING VAN DEZE MELDING DAT DEZE NOOIT IS GEBEURD BIJ NATIONALE BANK VAN BELGIE

Berichten (1)

Vivium Verzekeringen

aan: L. M.

05/05/2020

Geachte, Ter bescherming van de privacy van onze klanten en onze eigen medewerkers, zullen wij geen klachten via dit medium behandelen. Wij nodigen u vriendelijk uit om uw klacht rechtstreeks aan de Dienst Klachtenmanagement van de verzekeringsmaatschappij over te maken. Email: klacht@vivium.be Post: Dienst Klachtenmanagement, HP 0260, Koningsstraat 151 - 1210 Brussel Telefoon: 02/250.90.60. Vriendelijke groeten, Klachtenmanagement T 32 (0)2 250 90 60 F 32 (0)3 244 66 68 E klacht@vivium.be VIVIUM Koningsstraat 151 - 1210 Brussel Procedure klachten: s:www.vivium.be/nl/self-employed/complaints-management Denk aan het milieu voordat u dit bericht afdrukt. Als verwerkingsverantwoordelijke van uw dossier stellen we alles in het werk om uw persoonsgegevens op een veilige en integere manier te verwerken en dit conform de geldende regelgeving inzake de persoonlijke levenssfeer en in het bijzonder de AVG, Algemene Verordening Gegevensverwerking (Verordening EU nr. 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens). Alle details over ons privacy beleid vindt u terug op onze website www.vivium.be