back

Verkoopster Voo smeert ons abonnement aan

VOO Chaussée d'Ixelles 168, BRUXELLES
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. B.

aan: VOO

01/01/2020

Beste, Onlangs kregen we telefonisch contact met een dame van Voo. Ze vroeg ons waarom we nog geen klant zijn, waarop ik antwoord dat we geen Voo-klant zijn omdat ze bepaalde nl-talige zenders niet geven in Wallonië. De verkoopster verzekerd me dat alle zenders beschikbaar zijn en noemt deze op (VTM, q2, vier, ...). We stemmen in tot een wijziging van abonnement. Na de installatie van de nieuwe tvbox blijkt dat de gevraagde zenders niet beschikbaar zijn. Ik bel naar de technische dienst en vraag hierover info. Ze laten me weten dat de verkoopster een fout heeft gemaakt en stellen me voor om me morgen op te bellen. Ik ben dus genoodzaakt om opnieuw naar Belgacom te gaan. (Elke kost wil ik terugbetaald door Voo!)

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (5)

Doorgestuurd naar onze advocaten 07 februari 2020

S. B.

aan: Test Aankoop

07/02/2020
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: S. B.

27/02/2020
Dit antwoord is privé

S. B.

aan: Test Aankoop

28/02/2020
Dit antwoord is privé

S. B.

aan: Test Aankoop

28/02/2020
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: S. B.

18/03/2020
Dit antwoord is privé