back

Reparatie scharnier laptop uitgemond in totale verwijdering gegevens

MediaMarkt Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. V.

aan: MediaMarkt

26/10/2019

Beste, Ik heb op 13.09.2019 mijn laptop binnen gedaan bij de Mediamarkt-winkel waar ik hem minder dan een jaar geleden (22.09.2018) aangekocht had. De scharnier van mijn laptop was losgekomen en ik wilde hem laten repareren. Na 2 onbeantwoorde mails en 2 telefoongesprekken later, kon ik hem na 6 weken eindelijk terug gaan afhalen bij de winkel zelf. Nochtans werd er mij beloofd dat de reparatie slechts 1 tot 3 weken ging duren. Op het eerste zicht was de scharnier gemaakt en heb ik de (niet goedkope) reparatiekosten betaald. Thuisgekomen wilde ik mijn laptop terug aanzetten om ermee te werken. Mijn verbazing was heel groot toen ik zag dat ik alles terug moest herprogrammeren. Bovendien was ik ALLES KWIJT!! Geen enkel document of foto of andere stond er nog op!. Ik ga naar de hogeschool en alles wat erop stond van school is weggeveegd! Alle notities en verslagen .... Alles moet ik opnieuw doen. Er werd mij nooit gezegd dat de gegevens zouden uitgewist worden! Indien dit het geval zou geweest zijn, had mijn laptop niet hersteld moeten worden. Bij deze dien ik dan ook klacht in en hoop op een spoedig antwoord met een compensatievoorstel.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (5)

MediaMarkt

aan: L. V.

29/10/2019

Beste, Hartelijk bedankt voor uw melding. Zou u ons uw aankoopbewijs kunnen bezorgen? Kan u ons ook meegeven bij welke winkel u uw toestel hebt binnengebracht ter reparatie? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Cordialement, Anouk Complaints Team complaints@mediamarkt.be www.mediamarkt.be www.saturn.lu Brusselsesteenweg 496 bus 2 1731 Asse Zellik Belgie

L. V.

aan: MediaMarkt

02/11/2019

Geachte Media Markt, Ik heb jullie mail van 29.10.2019 goed ontvangen. Jullie vroegen om het aankoopbewijs door te sturen. Dit hadden mijn ouders meegenomen samen met het afgiftebewijs toen ze mijn laptop terug gingen afhalen. Ze hebben dit niet terug meegekregen. Ik had wel een scan genomen van dit afgiftebewijs maar niet van het aankoopbewijs. In bijlage stuur ik jullie dit afgiftebewijs (hierop staat de aankoopdatum van mijn laptop op vermeld) evenals het bankrekeninguittreksel van de aankoop van de laptop (door mijn ouders). Ik stuur jullie eveneens de factuur voor de reparatie van 26.10.2019 van Media Markt Sint-Pieters-Leeuw en de betaling ervan. PS: de reparatie viel niet onder de garantie volgens hen. Met vriendelijke groeten, Lisa Vandertrappen

L. V.

aan: MediaMarkt

17/11/2019

Geachte Media Markt, Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen op mijn mail van 2 november ll. Kunnen jullie mij de stand van zaken meedelen? Met vriendelijke groeten, Lisa VDT

MediaMarkt

aan: L. V.

21/11/2019

Beste, Hartelijk bedankt voor uw melding. Zou u ons uw aankoopbewijs kunnen bezorgen alstublieft? Op die manier hebben we meteen alle nodige informatie. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Cordialement, Anouk Complaints Team complaints@mediamarkt.be www.mediamarkt.be www.saturn.lu Brusselsesteenweg 496 bus 2 1731 Asse Zellik Belgie

L. V.

aan: MediaMarkt

21/11/2019

Geachte MediaMarkt, Zoals ik reeds in mijn eerdere mail van 2 november 2019 geschreven heb, heeft MediaMarkt Sint-Pieters-Leeuw het aankoopbewijs niet terug meegegeven en is het in de winkel gebleven. Ik heb het dus niet. Ik heb wel andere documenten opgestuurd waaruit mijn aankoop blijkt. Zie mijn mail van 02.11.2019 AUB. Mvg Lisa V