back

VOOmobile: al 8 dagen onbereikbaar, geen netwerk

VOO Chaussée d'Ixelles 168, BRUXELLES
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: VOO

12/10/2019

Ik nam verlof omdat ik een afspraak had met een VOO-installateur voor een trio pack. Niemand kwam opdagen. Uren aan de telefoon, het enige wat ik te horen kreeg was dat zij geen afspraak zagen. Ik heb die wel in mijn bezit. Daags nadien uiteindelijk installateur aan huis, maar die kon enkel voor internet en tv zorgen. Voor mijn sim-kaart moest ik naar een shop. Dichtstbijzijnde shop: Doornik. 35km. Is 70km heen en terug. Bij thuiskomst bleek gsm niet te werken. Op allerlei manieren gepoogd contact te maken met VOO tot ik uiteindelijk met medewerker kon chatten. Die betwistte mijn probleem! Bleef rond de pot draaien en mij melden dat het niet kon dat ik netwerkproblemen had. Uiteindelijk werd een nieuwe sim-kaart toegezonden, waarbij de melding dat het nog max 24u kon duren na mijn activatie. Alweer 48 uur verder, na verwoede pogingen kreeg ik chatbericht dat er een blokkade was op de simkaart van verschillende klanten, en dat hun experts hun best gingen doen. Ik herhaalde meermaals mijn vraag: wanneer zal ik eindelijk weer bereikbaar zijn, en dat ik toen al een week niet bereikbaar was (met alle gevolgen vandien) Antwoord van VOO: "wij hebben geen deadline om met u te communiceren!" En 2 chatberichten later: "ik kan u beloven dat als we de oplossing bij de hand hadden, we het direct zouden doen. Ik kan u alleen maar vragen om geduld te hebben". Het omgekeerde zou heeeel erg zijn, de oplossing bij de hand hebben, maar weigeren het probleem op te lossen! En afgewimpeld worden met vraag om geduld te hebben als je al 8 dagen de muren oploopt van ergernis, en je geen deadline willen of kunnen geven, tart mijn verbeelding. Bij deze weet ik hoegenaamd niet wanneer ik ooit weer telefonisch bereikbaar zal zijn. Dit is toch niet meer van deze tijd? 8 dagen om een nieuwe simkaart te activeren, en nog steeds in het ongewisse wanneer dit zal zijn gebeurd! Voor respect, begrip en hulp naar klanten toe: een dikke nul. En tot mijn grote spijt sloot ik een abonnement af met domiciliëringsopdracht. Nu ben ik er pas achter gekomen dat je die domiciliëring niet zomaar kan stopzetten, maar dat je dit moet aangetekend laten weten aan de schuldeiser. En ook hier verloopt dit blijkbaar niet naar behoren, las ik reeds bij meerdere gedupeerden. Ondertussen loop ik tal van belangrijke afspraken mis, omdat mensen mij niet kunnen bereiken op mijn gsm (ik kan niet bellen en kan niet worden gebeld, idem voor smsberichten) VOO levert niet waarvoor ik betaal, helemaal niet, en doet er ook niet het minste aan om mij als betalende klant in te lichten wanneer ik eindelijk over voomobile zal kunnen beschikken.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding