back

ACTIVERING EN KLANTENSERVICE BIJ VOO

VOO Chaussée d'Ixelles 168, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. V.

aan: VOO

06/09/2019

Beste, na raadpleging van TestAankoop bestelde ik een mobiel abonnement voor mijn dochter bij VOO. er werd beloofd dat dit na 3 werkdagen in orde ging zijn. ik kreeg schriftelijke communicatie na een paar dagen, maar moest een week wachten op een sim kaart. Nu ik deze probeer te activeren, zeggen ze dat het nog een werkdag zal duren. De activering zal dus ongeveer 10 dagen duren (OK, met twee weekends er tussen). een poging om telefonisch of via een formulier geholpen te worden draait op niks uit. Ofwel hoor ik niets meer aan de telefoon, ofwel word ik in het frans verder geleid naar het punt dat ze de postcode vragen, welke volgens hen niet bestaat ... geprutst dus. via het onlineformulier blijkt mijn klantennummer niet te kloppen, welke op mijn inschrijvingsorder staat ... ik heb mijn vraag zonder klantennummer kunnen doorsturen, en kreeg daarna het bericht dat ik binnen de 48 werkDAGEN een antwoord zal krijgen .... VOO is goedkoop en hopelijk komt de activering van het abonnement snel in orde, maar de klantenservice is beneden alle peil. benieuwd of ze mijn betalingen ook zo goed zullen opvolgen? vast wel ...

Gewenst oplossing

  • verbeteren van de service!!!