back

Teveel ontvangen hypotheekaflossing door Vivium nog steeds niet teruggestort.

Vivium Verzekeringen Koningsstraat 151, Brussel
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. V.

aan: Vivium Verzekeringen

07/08/2019

Beste, mijn hypotheek bij Vivium is overgenomen door VDK bank er werd hiervoor op 21 mei 2019 een afrekening verstuurd naar mijn notaris. In de afrekening stond dat de maandelijkse aflossing voor mei nog te betalen was, er werd echter op 25 mei via domicilie bij mijn bank een betaling uitgevoerd. Hierdoor is er een dubbele aflossing gebeurt, ik heb verschillende malen contact opgenomen met Vivium zowel met de dienst voor hypotheken als deze van de verzekeringen, maar tot nu toe zonder succes. Mijn vraag is om de extra aflossing ten bedrage van 636,65€ en het teveel ontvangen aan schuldsaldo verzekering terug te krijgen met terug werkende kracht vanaf 31 mei 2019. In de afrekening vragen jullie tevens een intrest van 42,1€ en een wederbeleggingsvergoeding van 631,46€ en het bedrag wordt vermeerderd met 7,02€ per dag vanaf 1 juni 2019 als de fondsen niet beschikbaar zijn. Daarom vraag ik een schadevergoeding aangezien ik al meer dan twee maanden wacht op mijn centen. Ondertussen heb ik een nieuwe vraag tot betaling mogen ontvangen van Vivium om een schuldsaldo verzekering te betalen op een hypotheek die normaal gezien niet meer loopt sinds 31 mei? Alvast bedankt om mijn klacht te behandelen. Met vriendelijke groeten. RVR

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 692,94
  • Schadevergoeding