back

Problemen met terugbetaling en loon bij arbeidsongeval

Vivium Verzekeringen Koningsstraat 151, Brussel
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. W.

aan: Vivium Verzekeringen

22/07/2019

Beste, Sedert 17 april 2019 zit ik thuis wegens een arbeidsongeval. De verzekering van mijn werk Vivium betaald normaal gezien mijn medische kosten volledig terug maar nu moet ik al voor de 2e maal mijn betaling bij ziekenhuis/dokter doorsturen om het verschil terug te krijgen. Het gaat hier over een verschil van al een bedrag van 75.66€. Daarbij komt ook nog eens het loon die ik niet volledig krijg, ik heb een maandloon van 1580€ en voor de maand juni kreeg ik van Vivium 1182.88€ een verschil van dus 397.12€. Ik nam onmiddellijk contact op met Vivium om te melden dat het loon die ik van hun krijg niet correct is en daar zijn ze steeds zéér onvriendelijk en komen ze af met een berekening en een forfait … Deze firma (Vivium) is dus volgens mij totaal niet correct in zijn uitbetalingen bij arbeidsongevallen. Dit wil ook zeggen dat ik voor de maand mei ook niet correct ben uitbetaald, maar daar viel het mij niet direct op omdat ik nog een stuk door mijn werkgever ben betaald. Daar zit een verschil van ongeveer 200€. Ik heb nog eens contact opgenomen met Vivium om over mijn loon te discusiëren, maar nu ze smijten ze gewoon de telefoon neer of nemen ze niet meer af. Hopelijk weten jullie wat ik moet doen om mijn correcte loon te krijgen en mijn terugbetalingen van dokter/ziekenhuis. Alvast bedankt, M W

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 672,78