back

Ontransparant abonnement

De Tijd Tour & Taxis, Havenlaan 86 C b 309, Brussel
afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. G.

aan: De Tijd

20/06/2019

Beste, Eind vorig jaar kon je bij De Tijd een digitaal abonnement nemen voor €1 voor een maand. Ik dacht dat dit zoals de meeste digitale abonnementen een proefperiode inhield. Maar toen ik De Tijd contacteerde om mijn abonnement op te zeggen vertelden ze me dat ik voor minstens 18 maanden vastzat. Daarenboven was de prijs al verhoogt eerst naar €19, later naar €38 per maand. Dit was zeker niet duidelijk vermeld. Om dit te weten te komen, heb ik meerdere malen moeten bellen, omdat ik nooit een contract heb ontvangen met informatie over de duurtijd en prijs van het abonnement.De Tijd heeft mij zelfs letterlijk gezegd dat ze op de hoogte zijn dat veel mensen zich laten vangen hierdoor! Bovendien is ook nergens meer info te vinden op het 'Mijn Tijd' gedeelte van de website. Geen duurtijd, geen start of einddatum en geen contact kopie Ten eerste vind ik dit een heel ontransparante manier van werken ten opzichte van de consument. Er zou op ten minste informatie beschikbaar moeten zijn over wat er betaald gaat moeten worden over de duurtijd van het contract. Ik eis eerst en vooral een kopie van mijn contract en ten tweede een onmiddellijke stopzetting van mijn abonnement.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Onmiddellijk einde van het abonnement

Berichten (4)

Doorgestuurd naar onze advocaten 21 juni 2019

H. G.

aan: Test Aankoop

21/06/2019
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: H. G.

02/07/2019
Dit antwoord is privé

H. G.

aan: Test Aankoop

02/08/2019
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: H. G.

26/08/2019
Dit antwoord is privé