afgesloten Succesvol

Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM


Deze klacht is Publiek

  • J. A. Aan Koop & Spaar

    Ik ben totaal onwetend lid geworden bij deze maatschappij. Op 15/03/2019 merkte ik dat er iedere maand 15 € van mijn rekening werd gehaald. Bij navraging bij de bank bleek dit Koop en Spaar te zijn. IK heb onmiddellijk mijn visa kaart laten blokkeren, en mijn onterecht lidmaatschap opgezegd bij Koop en spaar waarvan ik een mail heb ontvangen op 15/03/2019 Gisteren 15/04/2019 is er toch nog eens 15€ van mijn rekening gehaald!

    Omschrijving van uw klacht

    Ik ben totaal onwetend lid geworden bij deze maatschappij. Op 15/03/2019 merkte ik dat er iedere maand 15 € van mijn rekening werd gehaald. Bij navraging bij de bank bleek dit Koop en Spaar te zijn. IK heb onmiddellijk mijn visa kaart laten blokkeren, en mijn onterecht lidmaatschap opgezegd bij Koop en spaar waarvan ik een mail heb ontvangen op 15/03/2019 Gisteren 15/04/2019 is er toch nog eens 15€ van mijn rekening gehaald!

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 45,00

    Ik wens de volledige terugbetaling van mijn onterecht lidmaatschap.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • Koop & Spaar Aan J. A.

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 8541477 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Cristina Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Jos Agten Beheerd via Over ons Onterechte inning lidmaatschap Koop Spaar Naam van de klant Jos Agten Referentie klant Koop Spaar KMM19447609V41483L0KM Opzegbevestiging Adres klant Herent 36 3910, NEERPELT Beschrijving van de klacht Ik ben totaal onwetend lid geworden bij deze maatschappij. Op 15/03/2019 merkte ik dat er iedere maand 15 Eur van mijn rekening werd gehaald. Bij navraging bij de bank bleek dit Koop en Spaar te zijn. IK heb onmiddellijk mijn visa kaart laten blokkeren, en mijn onterecht lidmaatschap opgezegd bij Koop en spaar waarvan ik een mail heb ontvangen op 15/03/2019 Gisteren 15/04/2019 is er toch nog eens 15Eur van mijn rekening gehaald! Gewenste oplossing Ik wens de volledige terugbetaling van mijn onterecht lidmaatschap. Betwist bedrag Eur 45,00 Aankoopkanaal Winkel Bewijsstukken Opzeg lidmaatschap Koop en Spaar.pdfOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00640889-10 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 8541477 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Cristina Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Jos Agten Beheerd via Over ons Onterechte inning lidmaatschap Koop Spaar Naam van de klant Jos Agten Referentie klant Koop Spaar KMM19447609V41483L0KM Opzegbevestiging Adres klant Herent 36 3910, NEERPELT Beschrijving van de klacht Ik ben totaal onwetend lid geworden bij deze maatschappij. Op 15/03/2019 merkte ik dat er iedere maand 15 Eur van mijn rekening werd gehaald. Bij navraging bij de bank bleek dit Koop en Spaar te zijn. IK heb onmiddellijk mijn visa kaart laten blokkeren, en mijn onterecht lidmaatschap opgezegd bij Koop en spaar waarvan ik een mail heb ontvangen op 15/03/2019 Gisteren 15/04/2019 is er toch nog eens 15Eur van mijn rekening gehaald! Gewenste oplossing Ik wens de volledige terugbetaling van mijn onterecht lidmaatschap. Betwist bedrag Eur 45,00 Aankoopkanaal Winkel Bewijsstukken Opzeg lidmaatschap Koop en Spaar.pdfOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00640889-10 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

  • J. A. Aan Koop & Spaar

    Geachte Koop en Spaar, bedankt voor jullie begrip. Intussen heb ik mijn lidmaatschap van 3 maanden terug gestort gekregen. Mijn schade is dus volledig vergoed! Dank U wel. Vriendelijke groeten, Jos Agten

    Geachte Koop en Spaar, bedankt voor jullie begrip. Intussen heb ik mijn lidmaatschap van 3 maanden terug gestort gekregen. Mijn schade is dus volledig vergoed! Dank U wel. Vriendelijke groeten, Jos Agten

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)