Onterechte parkeerboete Knokke-Heist 790/1920/83740

Behandeld door Test-Aankoop

OPC Optimal Parking Control bvba Tildonksesteenweg 62, 3020 HERENT


Deze klacht is Publiek

  • J. V. Aan OPC Optimal Parking Control bvba

    Op 23/3 parkeerde ik en sms'te zoals voorgeschreven op de parkeerautomaat naar 4411, toch kreeg ik ruime een uur later een boete. De sms vanaf mijn toestel naar 4411 is wel degelijk verstuurd, dus ik veronderstel dat er in het systeem van de uitbater (4411) iets misliep. Het is voor mij niet duidelijk of de fout nu bij de dienst 4411 ligt of bij OPC, maar ik weet wel dat ik alles perfect deed volgens de richtlijnen. Uiteraard betaal ik de meerkost van het parkeerbiljet 790/1920/83740 (€25) dan ook niet. Ik krijg bij OPC zelf geen afdoend antwoord en ze zijn erg moeilijk bereikbaar. Vandaag viel er wel een "betaalherinnering" in de bus.

    Omschrijving van uw klacht

    Op 23/3 parkeerde ik en sms'te zoals voorgeschreven op de parkeerautomaat naar 4411, toch kreeg ik ruime een uur later een boete. De sms vanaf mijn toestel naar 4411 is wel degelijk verstuurd, dus ik veronderstel dat er in het systeem van de uitbater (4411) iets misliep. Het is voor mij niet duidelijk of de fout nu bij de dienst 4411 ligt of bij OPC, maar ik weet wel dat ik alles perfect deed volgens de richtlijnen. Uiteraard betaal ik de meerkost van het parkeerbiljet 790/1920/83740 (€25) dan ook niet. Ik krijg bij OPC zelf geen afdoend antwoord en ze zijn erg moeilijk bereikbaar. Vandaag viel er wel een "betaalherinnering" in de bus.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 25,00

    - Parkeerretributie ten belope van €25 annuleren - Excuses voor de rompslomp errond

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 30 april 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)