de watergroep vooruitgangstraat 189, 1030 schaarbeek


Deze klacht is Publiek

  • T. T. Aan de watergroep

    ik ben door omstandigheden mijn factuur vergeten te betalen van de waterrekening. Maar vandaag op 15 maart krijg ik al een aanmaning opgestuurd met extra kosten op van 7,5€. Moet de watergroep niet eerst een herinnering sturen voor ze een aanmaning stuurt met EXTRA kosten bij?

    Omschrijving van uw klacht

    ik ben door omstandigheden mijn factuur vergeten te betalen van de waterrekening. Maar vandaag op 15 maart krijg ik al een aanmaning opgestuurd met extra kosten op van 7,5€. Moet de watergroep niet eerst een herinnering sturen voor ze een aanmaning stuurt met EXTRA kosten bij?

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 7,50

    ik zou graag die extra kosten terug krijgen. in al die jaren ben ik nog nooit vergeten de water rekening te betalen en nu al onmiddellijk extra kosten vind ik toch overdreven. een herinneringsbrief zou wel tof geweest zijn en is normaal toch verplicht ????? alvast bedankt vriendelijke groeten van Tom Thijs

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • de watergroep Aan T. T.

    Beste De kost van 7,50 euro van de heer Thijs werden geannuleerd en wordt weldra teruggestort.Met vriendelijke groeten, Anouck Klantendienst De Watergroep T 022 38 96 99¡ñWillekensmolenstraat 122, 3500 Hasselt¡ñwww.dewatergroep.beTip: Op onze website staan we 24 op 24 voor je klaar en regel je heel wat zaken vanaf nu zelf in onze online klantenzone! De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u de bedoelde ontvanger bent, gelieve dit bericht en/of de bijlagen enkel door te sturen naar bevoegde personen die er weet van moeten hebben. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van de informatie kennis te nemen, is verboden. Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd tot kennisneming, wordt u verzocht de afzender daarvan op de hoogte te brengen en het bericht te vernietigen.

    Beste De kost van 7,50 euro van de heer Thijs werden geannuleerd en wordt weldra teruggestort.Met vriendelijke groeten, Anouck Klantendienst De Watergroep T 022 38 96 99¡ñWillekensmolenstraat 122, 3500 Hasselt¡ñwww.dewatergroep.beTip: Op onze website staan we 24 op 24 voor je klaar en regel je heel wat zaken vanaf nu zelf in onze online klantenzone! De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u de bedoelde ontvanger bent, gelieve dit bericht en/of de bijlagen enkel door te sturen naar bevoegde personen die er weet van moeten hebben. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van de informatie kennis te nemen, is verboden. Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd tot kennisneming, wordt u verzocht de afzender daarvan op de hoogte te brengen en het bericht te vernietigen.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)