TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • natalie v Aan TELENET

    Wij hebben heel slechte WiFi verbinding, meestal moeten we rond lopen in huis om verbinding te maken en soms lukt dat zelfs niet. We kunnen soms niet bellen of sms'en . Dit is niet aanvaardbaar . Wij zijn al jaren klant en betalen maandelijks rond de 150 euro. Ben al in een telenet winkel geweest en daar was volgens hen de enige oplossing een toestel aan kopen die 140 euro kost. Bij de klantendienst kunnen ze ons ook niet helpen. We worden nergens geholpen . Volgens hen kan een technieker dat ook niet oplossen.

    Omschrijving van uw klacht

    Wij hebben heel slechte WiFi verbinding, meestal moeten we rond lopen in huis om verbinding te maken en soms lukt dat zelfs niet. We kunnen soms niet bellen of sms'en . Dit is niet aanvaardbaar . Wij zijn al jaren klant en betalen maandelijks rond de 150 euro. Ben al in een telenet winkel geweest en daar was volgens hen de enige oplossing een toestel aan kopen die 140 euro kost. Bij de klantendienst kunnen ze ons ook niet helpen. We worden nergens geholpen . Volgens hen kan een technieker dat ook niet oplossen.

    Gewenste oplossing

    Zo een toestel gratis .

    Aankoopkanaal
    Niet van toepassing
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)