distributie helemaal afgesloten omwille van een toekomstige factuur

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • P. R. Aan SCARLET BELGIUM

    Mijn hele distributie (internet, mobiel, tv) werd zonder enige waarschuwing afgesloten. Ik ben met all mijn facturen in orde. Mijn dochter kan haar huistaken niet afmaken. Ik zit en hele week zonder distributie. Gisteren (14/3) naar het helpdesk gebeld vanuit mijn werk tijdens de werkuren! Daar zeiden ze dat ik een extra kost heb gemaakt met mijn GSM, die op de volgende factuur wordt gezet. En intussen hebben ze alles afgesloten. Ik heb de instructies van de dame gevolgd en met haar hulp een overschrijving van de kost gedaan; de factuur zelf was nog niet eens aangemaakt. Ik heb nog steeds geen distributie. Mijn lijn werd geblokkeerd voor een kost waarvoor ik nog niet eens een enkele factuur heb ontvangen! Alle collaga's zeggen dat dit illegaal is!

    Omschrijving van uw klacht

    Mijn hele distributie (internet, mobiel, tv) werd zonder enige waarschuwing afgesloten. Ik ben met all mijn facturen in orde. Mijn dochter kan haar huistaken niet afmaken. Ik zit en hele week zonder distributie. Gisteren (14/3) naar het helpdesk gebeld vanuit mijn werk tijdens de werkuren! Daar zeiden ze dat ik een extra kost heb gemaakt met mijn GSM, die op de volgende factuur wordt gezet. En intussen hebben ze alles afgesloten. Ik heb de instructies van de dame gevolgd en met haar hulp een overschrijving van de kost gedaan; de factuur zelf was nog niet eens aangemaakt. Ik heb nog steeds geen distributie. Mijn lijn werd geblokkeerd voor een kost waarvoor ik nog niet eens een enkele factuur heb ontvangen! Alle collaga's zeggen dat dit illegaal is!

    Gewenste oplossing

    Ik wil een compensatie (bv. een maand gratis distributie) en ik wil dat deze praktijken publiek gemaakt worden.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • SCARLET BELGIUM Aan P. R.

    Geachte, Uw diensten werden effectief geblokkeerd wegens een hoog verbruik op korter termijn. Dit is een fraudemaatregel ter bescherming van de consument. U werd hier via e-mail van op de hoogte gebracht: Wegens hoog verbruik van uw GSM tbv *** euro worden de diensten tijdelijk geblokkeerd. Contacteer Scarlet op 022752727. Na uw betaling werden de diensten ook weer actief gezet. Uw internet en telefonieverbinding zal terug actief zijn na een manuele herstart van uw modem (via de rode knop achteraan). Uw GSM is ook terug actief. Aangezien het hier gaat om een fraudemaatregel en niet om een technisch probleem kunnen wij helaas niet ingaan op uw vraag tot compensatie. Met vriendelijke groeten, Karen H. Vip Complaints Administrator Scarlet Belgium NV Carlistraat 2, 1140 EVERE Web: www.scarlet.be - BE0447.976.484 Disclaimer: www.scarlet.be/disclaimer ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- This e-mail and any attachments may be confidential and the subject of legal professional privilege. Any disclosure, use, storage or copying of this e-mail without the consent of the sender is strictly prohibited. Please notify the sender immediately if you are not the intended recipient and then delete the e-mail from your inbox and do not disclose the contents to another person, use, copy or store the information in any medium. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Geachte, Uw diensten werden effectief geblokkeerd wegens een hoog verbruik op korter termijn. Dit is een fraudemaatregel ter bescherming van de consument. U werd hier via e-mail van op de hoogte gebracht: Wegens hoog verbruik van uw GSM tbv *** euro worden de diensten tijdelijk geblokkeerd. Contacteer Scarlet op 022752727. Na uw betaling werden de diensten ook weer actief gezet. Uw internet en telefonieverbinding zal terug actief zijn na een manuele herstart van uw modem (via de rode knop achteraan). Uw GSM is ook terug actief. Aangezien het hier gaat om een fraudemaatregel en niet om een technisch probleem kunnen wij helaas niet ingaan op uw vraag tot compensatie. Met vriendelijke groeten, Karen H. Vip Complaints Administrator Scarlet Belgium NV Carlistraat 2, 1140 EVERE Web: www.scarlet.be - BE0447.976.484 Disclaimer: www.scarlet.be/disclaimer ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- This e-mail and any attachments may be confidential and the subject of legal professional privilege. Any disclosure, use, storage or copying of this e-mail without the consent of the sender is strictly prohibited. Please notify the sender immediately if you are not the intended recipient and then delete the e-mail from your inbox and do not disclose the contents to another person, use, copy or store the information in any medium. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)