Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM


Deze klacht is Publiek

  • Alexandra K Aan Koop & Spaar

    Sinds 23/12/2018 wordt 15 euro maandelijks afgehouden van mijn VISA kaart. In totaal 45 euro op dit moment. Ik weet helemaal niet op welke moment heb ik dit abbonement aangesloten en weet helemaal niet waarover het gaat. Dit abbonement zou zo snel mogelijk gestopt moeten worden.

    Omschrijving van uw klacht

    Sinds 23/12/2018 wordt 15 euro maandelijks afgehouden van mijn VISA kaart. In totaal 45 euro op dit moment. Ik weet helemaal niet op welke moment heb ik dit abbonement aangesloten en weet helemaal niet waarover het gaat. Dit abbonement zou zo snel mogelijk gestopt moeten worden.

    Gewenste oplossing

    Ik wens een opzeg van dit abbonement en ik wens afgehouden 45 Eur terug

    Betwist bedrag
    € 45,00
    Aankoopkanaal
    Niet van toepassing
    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • Koop & Spaar Aan Alexandra K

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 8369287 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Sandra Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Alexandra Khrabraya Beheerd via Over ons betwisting van abbonement Koop Spaar Naam van de klant Alexandra Khrabraya Referentie klant Koop SpaarAdres klant Basilieklaan 37 3270, SCHERPENHEUVEL Beschrijving van de klacht Sinds 23/12/2018 wordt 15 euro maandelijks afgehouden van mijn VISA kaart. In totaal 45 euro op dit moment. Ik weet helemaal niet op welke moment heb ik dit abbonement aangesloten en weet helemaal niet waarover het gaat. Dit abbonement zou zo snel mogelijk gestopt moeten worden. Gewenste oplossing Ik wens een opzeg van dit abbonement en ik wens afgehouden 45 Eur terug Betwist bedrag Eur 45,00 Aankoopkanaal Niet van toepassing Bewijsstukken IMG_20190314_0002.pdfOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00621794-24 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 8369287 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur).Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Sandra Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Alexandra Khrabraya Beheerd via Over ons betwisting van abbonement Koop Spaar Naam van de klant Alexandra Khrabraya Referentie klant Koop SpaarAdres klant Basilieklaan 37 3270, SCHERPENHEUVEL Beschrijving van de klacht Sinds 23/12/2018 wordt 15 euro maandelijks afgehouden van mijn VISA kaart. In totaal 45 euro op dit moment. Ik weet helemaal niet op welke moment heb ik dit abbonement aangesloten en weet helemaal niet waarover het gaat. Dit abbonement zou zo snel mogelijk gestopt moeten worden. Gewenste oplossing Ik wens een opzeg van dit abbonement en ik wens afgehouden 45 Eur terug Betwist bedrag Eur 45,00 Aankoopkanaal Niet van toepassing Bewijsstukken IMG_20190314_0002.pdfOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00621794-24 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--


    Bijlagen
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)