Twee bundels betalen na overschakeling ander abonnement

MOBILE VIKING Kempische Steenweg 309 bus1, HASSELT


Deze klacht is Publiek

  • N. V. Aan MOBILE VIKING

    Na overschakeling op een nieuw tariefplan werd mijn nieuw plan onmiddellijk geactiveerd waardoor ik nu voor zowel mijn oud als mijn nieuw abonnement moet betalen. Bij de overschakeling staat: "Wil je pas volgende maand veranderen van abonnement in plaats van nu? Wacht dan tot je huidige bundel bijna verlopen is om te switchen." Dat dit betekent dat ik nog het volledig bedrag voor mijn oud plan moet betalen, staat er niet. Ik heb voor de zekerheid mijn plan geactiveerd op mijn laatste facturatiedag, maar die dag loopt blijkbaar dan weer niet gelijk met de laatste bundeldag. Deze manier van switchen neigt naar geldklopperij en is compleet onzinnig, wie heeft er nu 2 abonnementen tegelijk nodig? Ik ben niet de enige op Test-Aankoop die hierover klaagt. De klantendienst wees me erop dat de onmiddellijk activering van de nieuwe bundel op de overschakelpagina staat en dat ik zij daarom het volledige bedrag van mijn oude bundel in rekening brengen.

    Omschrijving van uw klacht

    Na overschakeling op een nieuw tariefplan werd mijn nieuw plan onmiddellijk geactiveerd waardoor ik nu voor zowel mijn oud als mijn nieuw abonnement moet betalen. Bij de overschakeling staat: "Wil je pas volgende maand veranderen van abonnement in plaats van nu? Wacht dan tot je huidige bundel bijna verlopen is om te switchen." Dat dit betekent dat ik nog het volledig bedrag voor mijn oud plan moet betalen, staat er niet. Ik heb voor de zekerheid mijn plan geactiveerd op mijn laatste facturatiedag, maar die dag loopt blijkbaar dan weer niet gelijk met de laatste bundeldag. Deze manier van switchen neigt naar geldklopperij en is compleet onzinnig, wie heeft er nu 2 abonnementen tegelijk nodig? Ik ben niet de enige op Test-Aankoop die hierover klaagt. De klantendienst wees me erop dat de onmiddellijk activering van de nieuwe bundel op de overschakelpagina staat en dat ik zij daarom het volledige bedrag van mijn oude bundel in rekening brengen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 15,00

    Ik betaal deze maand €18 voor mijn oude bundel (06/03-05/04) en €15 voor mijn nieuwe (10/03-09/04). Ik mag mijn oude bundel nog opgebruiken, maar daar heb ik niks aan. Ik wil graag dat ik voor mijn volgende factuur t.w.v. €15 niks moet betalen.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
  • MOBILE VIKING Aan N. V.

    Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox, Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen. Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord? ---------------------------------------------- Kan ik met een abonnement overstappen van Mobile Vikings naar een andere provider? s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211864645?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI Ja, mijn aanvraag sluiten s:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211864645?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI ---------------------------------------------- Hoe vraag ik een simkaart aan met een nieuw telefoonnummer? s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212158865?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI Ja, mijn aanvraag sluiten s:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212158865?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI ---------------------------------------------- Hoe zet ik mijn abonnement stop? s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211866005?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI Ja, mijn aanvraag sluiten s:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211866005?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI ---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 1054450 Klacht: Twee bundels betalen na overschakeling ander abonnement (CPTBE00621793-23) ---------------------------------------------- Klachtenbox, 14 mrt. 22:22 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00 Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

    Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox, Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen. Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord? ---------------------------------------------- Kan ik met een abonnement overstappen van Mobile Vikings naar een andere provider? s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211864645?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI Ja, mijn aanvraag sluiten s:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211864645?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI ---------------------------------------------- Hoe vraag ik een simkaart aan met een nieuw telefoonnummer? s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212158865?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI Ja, mijn aanvraag sluiten s:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212158865?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI ---------------------------------------------- Hoe zet ik mijn abonnement stop? s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211866005?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI Ja, mijn aanvraag sluiten s:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211866005?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6MTA1NDQ1MCwiZGVmbGVjdGlvbl9pZCI6MzYwMDEyODEyMDk3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMTg2NDY0NSwyMTIxNTg4NjUsMjExODY2MDA1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU1NTE5MDU0MX0.yeJIkr27K2JJkzObg2p0m21yTRPh2ZjgjGnBXzkZiwI ---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 1054450 Klacht: Twee bundels betalen na overschakeling ander abonnement (CPTBE00621793-23) ---------------------------------------------- Klachtenbox, 14 mrt. 22:22 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00 Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

  • MOBILE VIKING Aan N. V.

    - Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ---------------------------------------------- Kilian, 15 mrt. 09:00 CET Beste, Bedankt voor je bericht. Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41 Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren. Kind regards, Kilian Mobile Vikings crew member s:mobilevikings.com Hours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00. Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBE Or set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikings Questions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us ---------------------------------------------- Klachtenbox, 14 mrt. 22:22 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00 Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[OLPQW6-DR2D]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ---------------------------------------------- Kilian, 15 mrt. 09:00 CET Beste, Bedankt voor je bericht. Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41 Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren. Kind regards, Kilian Mobile Vikings crew member s:mobilevikings.com Hours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00. Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBE Or set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikings Questions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us ---------------------------------------------- Klachtenbox, 14 mrt. 22:22 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00 Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[OLPQW6-DR2D]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)