CARREFOUR


Deze klacht is Publiek

  • JENAT A Aan CARREFOUR

    Mijn toestel is al van 21/12/2018 binnen voor een herstelling en ik krijg niet veel antwoord van de verzekering(ik heb een omnium bij de toestel genomen) en de mensen van de winkel en diesnt na verkoop kunne mij blujkbaar niet helpen

    Omschrijving van uw klacht

    Mijn toestel is al van 21/12/2018 binnen voor een herstelling en ik krijg niet veel antwoord van de verzekering(ik heb een omnium bij de toestel genomen) en de mensen van de winkel en diesnt na verkoop kunne mij blujkbaar niet helpen

    Gewenste oplossing

    Ik wil dat mijn verzekering verlegd word en een vergoeding voor de slecht service dat ik heb gekrengen van de verzekering

    Aankoopkanaal
    Winkel
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)