CARREFOUR


Deze klacht is Publiek

  • J. A. Aan CARREFOUR

    Mijn toestel is al van 21/12/2018 binnen voor een herstelling en ik krijg niet veel antwoord van de verzekering(ik heb een omnium bij de toestel genomen) en de mensen van de winkel en diesnt na verkoop kunne mij blujkbaar niet helpen

    Omschrijving van uw klacht

    Mijn toestel is al van 21/12/2018 binnen voor een herstelling en ik krijg niet veel antwoord van de verzekering(ik heb een omnium bij de toestel genomen) en de mensen van de winkel en diesnt na verkoop kunne mij blujkbaar niet helpen

    Gewenste oplossing

    Ik wil dat mijn verzekering verlegd word en een vergoeding voor de slecht service dat ik heb gekrengen van de verzekering

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • CARREFOUR Aan J. A.

    Brief 4 Dossier 0498c1373 Referentie CPTBE00621687-14 Geachte, Wij hebben uw schrijven goed ontvangen. Wij danken u voor dit schrijven daar de reacties van onze klanten een zeer belangrijke factor zijn ter evaluatie van onze dienst na verkoop. Naar aanleiding van uw schrijven, hebben we deze aanvraag nagekeken. Het eerste dossier (0234c4440) werd door de winkel opgemaakt op 21/12/2018. Voor de verdere behandeling, heeft de hersteller de code nodig om toegang te krijgen tot het toestel; deze code hebben we ook van de klant ontvangen. Ook werd er gevraagd om de FMI-functie die geactiveerd werd door de gebruiker, af te melden. Als deze functie niet wordt afgemeld, kan de hersteller niet verder met het behandelen van het toestel. Aangezien deze functie uiteindelijk niet correct werd afgemeld door de klant, was men verplicht het toestel terug te versturen naar de winkel, Het tweede dossier (0498c1373) werd opgemaakt op 31/01/2019; nadat de FMI-functie correct werd afgmeld heeft men het toestel terug verstuurd naar de hersteldienst. De hersteldienst heeft gemeld dat het toestel werd omgeruild voor de klant. Ondertussen werd dit toestel in de winkel van Zemst geleverd en de klant kan zich daar aanmelden om dit af te halen. In de hoop u hiermee alsnog te kunnen overtuigen, van onze oprechte bedoelingen, tekenen wij met de meeste hoogachting. Marie Vercalsteren Service Après-vente/Dienst Na Verkoop Carrefour S.A. Carrefour Belgium N.V. Olympiadenlaan - Avenue des Olympiades 20 B-1140 - Bruxelles E marie_vercalsteren@carrefour.com W: www.carrefour.eu Zo eenvoudig kan '˜t leven zijn Simplifiez-vous la vie ---------- Forwarded message --------- -- This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. :disclaimer.carrefour.com/ Let's respect the environment together. Only print this message if necessary.

    Brief 4 Dossier 0498c1373 Referentie CPTBE00621687-14 Geachte, Wij hebben uw schrijven goed ontvangen. Wij danken u voor dit schrijven daar de reacties van onze klanten een zeer belangrijke factor zijn ter evaluatie van onze dienst na verkoop. Naar aanleiding van uw schrijven, hebben we deze aanvraag nagekeken. Het eerste dossier (0234c4440) werd door de winkel opgemaakt op 21/12/2018. Voor de verdere behandeling, heeft de hersteller de code nodig om toegang te krijgen tot het toestel; deze code hebben we ook van de klant ontvangen. Ook werd er gevraagd om de FMI-functie die geactiveerd werd door de gebruiker, af te melden. Als deze functie niet wordt afgemeld, kan de hersteller niet verder met het behandelen van het toestel. Aangezien deze functie uiteindelijk niet correct werd afgemeld door de klant, was men verplicht het toestel terug te versturen naar de winkel, Het tweede dossier (0498c1373) werd opgemaakt op 31/01/2019; nadat de FMI-functie correct werd afgmeld heeft men het toestel terug verstuurd naar de hersteldienst. De hersteldienst heeft gemeld dat het toestel werd omgeruild voor de klant. Ondertussen werd dit toestel in de winkel van Zemst geleverd en de klant kan zich daar aanmelden om dit af te halen. In de hoop u hiermee alsnog te kunnen overtuigen, van onze oprechte bedoelingen, tekenen wij met de meeste hoogachting. Marie Vercalsteren Service Après-vente/Dienst Na Verkoop Carrefour S.A. Carrefour Belgium N.V. Olympiadenlaan - Avenue des Olympiades 20 B-1140 - Bruxelles E marie_vercalsteren@carrefour.com W: www.carrefour.eu Zo eenvoudig kan '˜t leven zijn Simplifiez-vous la vie ---------- Forwarded message --------- -- This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. :disclaimer.carrefour.com/ Let's respect the environment together. Only print this message if necessary.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)