nog geen terug betaling van betaalde faktuur

TRAVELBIRD De Keyserlei 5, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • Ivan D Aan TRAVELBIRD

    claim ingediend bij SGR maar nog geen reactie ontvangen

    Omschrijving van uw klacht

    claim ingediend bij SGR maar nog geen reactie ontvangen

    Gewenste oplossing

    Terug betaling van de betaalde faktuur

    Betwist bedrag
    € 734,00
    Aankoopkanaal
    Online
    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
  • Ivan D Aan TRAVELBIRD

    Beste TravelBird klant, Het spijt ons dat we uw claim niet direct kunnen uitkeren. Gebleken is dat u via een creditcard/PayPal uw boeking bij TravelBird heeft betaald. De meeste betaaldienstverleners hebben een eigen verzekering of garantie bij niet geleverde diensten of goederen. De garantieregeling van SGR is pas van toepassing indien gebleken is dat er geen verhaalsmogelijkheden op een derde zijn (artikel 3 lid 5 van de garantieregeling). U dient uw schade dus eerst bij de betaaldienstverlener in te dienen. Als uw betaaldienstverlener uw claim afwijst dan komt u in aanmerking voor een schadevergoeding van SGR. Wij hebben dan de afwijzingsbrief van uw creditcardmaatschappij nodig. Om uw claim uit te kunnen keren is het noodzakelijk dat u uw rechten op de creditcardmaatschappij aan SGR overdraagt. Dat kan door het bijgesloten formulier juist en volledig in te vullen en te ondertekenen. Alleen claims met een afwijzingsbrief van de creditcardmaatschappij en een juist en volledig ingevuld en getekend formulier worden in behandeling genomen. Wij hebben geconstateerd dat u bij het indienen van de claim via sgr.nl een ander e mailadres heeft gebruikt dan u gebruikt heeft om uw reis bij TravelBird te boeken. Omdat het indienen van claims een fraudegevoelige zaak is, hebben wij om u te beschermen tegen fraude een protocol ingesteld. Daarin is vastgelegd dat het e mailadres dat is doorgegeven aan TravelBird leidend is en dient het te matchen met het e mailadres dat wordt opgegeven in de schadeclaim bij SGR. Alleen dan kunnen wij ervan uitgaan dat u degene bent die recht heeft op een schade-uitkering van bij SGR. Wij hebben dus niet alleen de afwijzingsbrief van de creditcardmaatschappij en een juist en volledig ingevuld en ondertekend formulier nodig maar ook een claim met het e mailadres dat u gebruikt heeft bij TravelBird. dit is het antwoord van SGR mvg ivan

    Beste TravelBird klant, Het spijt ons dat we uw claim niet direct kunnen uitkeren. Gebleken is dat u via een creditcard/PayPal uw boeking bij TravelBird heeft betaald. De meeste betaaldienstverleners hebben een eigen verzekering of garantie bij niet geleverde diensten of goederen. De garantieregeling van SGR is pas van toepassing indien gebleken is dat er geen verhaalsmogelijkheden op een derde zijn (artikel 3 lid 5 van de garantieregeling). U dient uw schade dus eerst bij de betaaldienstverlener in te dienen. Als uw betaaldienstverlener uw claim afwijst dan komt u in aanmerking voor een schadevergoeding van SGR. Wij hebben dan de afwijzingsbrief van uw creditcardmaatschappij nodig. Om uw claim uit te kunnen keren is het noodzakelijk dat u uw rechten op de creditcardmaatschappij aan SGR overdraagt. Dat kan door het bijgesloten formulier juist en volledig in te vullen en te ondertekenen. Alleen claims met een afwijzingsbrief van de creditcardmaatschappij en een juist en volledig ingevuld en getekend formulier worden in behandeling genomen. Wij hebben geconstateerd dat u bij het indienen van de claim via sgr.nl een ander e mailadres heeft gebruikt dan u gebruikt heeft om uw reis bij TravelBird te boeken. Omdat het indienen van claims een fraudegevoelige zaak is, hebben wij om u te beschermen tegen fraude een protocol ingesteld. Daarin is vastgelegd dat het e mailadres dat is doorgegeven aan TravelBird leidend is en dient het te matchen met het e mailadres dat wordt opgegeven in de schadeclaim bij SGR. Alleen dan kunnen wij ervan uitgaan dat u degene bent die recht heeft op een schade-uitkering van bij SGR. Wij hebben dus niet alleen de afwijzingsbrief van de creditcardmaatschappij en een juist en volledig ingevuld en ondertekend formulier nodig maar ook een claim met het e mailadres dat u gebruikt heeft bij TravelBird. dit is het antwoord van SGR mvg ivan

  • Ivan D Aan TRAVELBIRD

    claim her ingediend onder de naam van Himpens Mieke, mijn echtgenote die de boeking ook heeft uitgevoerd. Tot op heden nog geen reactie ontvangen van SGR

    claim her ingediend onder de naam van Himpens Mieke, mijn echtgenote die de boeking ook heeft uitgevoerd. Tot op heden nog geen reactie ontvangen van SGR

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)