GSM Toestel retour tot 2x toe 100km gereden voor afhaling in winkel... Nog altijd niet in orde ???

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • S. G. Aan PROXIMUS

    - Toestel dat nog maar 2jaar oud was werd NIET gerepareerd en ongeprepareerd teruggestuurd. - We hebben NIEUW toestel aangeschaft. - Klantendienst verwijst ons door naar dichtst bijzijde winkel in Libramont (40 min rijden !) daar aangekomen kon men ons niet HELPEN ? Wij zijn géén officieel winkel maar verdeler, U moet naar Marche-en-Famène rijden op 100 Km van onze woonplaats ! - Als een simpele van geest hebben wij ons verplicht naar deze winkel verplaatst en toestel ingeleverd... 2U moeten wachten met 5 klanten voor ons in de rij... - Toestel kon niet hersteld worden en is retour gestuurd naar winkel en kan enkel daar afgehaald worden... - 2 dagen op rij zijn wij 100km heen en 100 km terug gereden, waarbij we aangekomen in de winkel 23 wachtenden in een rij aantroffen tot aan de dorpel van de voordeur ! (Totaal reeds 400 Km gereden) - Klantendienst gebeld of men zo 'vriendelijk' zou willen zin, dit toestel terug naar ons thuis of naar winkel in Libramont te willen doorzenden... -Men kan ons niet helpen ? - Dit is de procedure... Geen navraag gedaan met verantwoordelijke en de bediende met naam Mijnheer REMKE (Naam even bizar als de situatie...) gaf aan ons niet te kunnen helpen... - Ik verplaats mij niet meer als klant en kan als uitbater van een HOTEL waarbij ik de zaak dien te sluiten om mij te verplaatsen, geen halve dag wachten in deze winkel ? Wat moet ik doen om mijn toestel terug te krijgen...

    Omschrijving van uw klacht

    - Toestel dat nog maar 2jaar oud was werd NIET gerepareerd en ongeprepareerd teruggestuurd. - We hebben NIEUW toestel aangeschaft. - Klantendienst verwijst ons door naar dichtst bijzijde winkel in Libramont (40 min rijden !) daar aangekomen kon men ons niet HELPEN ? Wij zijn géén officieel winkel maar verdeler, U moet naar Marche-en-Famène rijden op 100 Km van onze woonplaats ! - Als een simpele van geest hebben wij ons verplicht naar deze winkel verplaatst en toestel ingeleverd... 2U moeten wachten met 5 klanten voor ons in de rij... - Toestel kon niet hersteld worden en is retour gestuurd naar winkel en kan enkel daar afgehaald worden... - 2 dagen op rij zijn wij 100km heen en 100 km terug gereden, waarbij we aangekomen in de winkel 23 wachtenden in een rij aantroffen tot aan de dorpel van de voordeur ! (Totaal reeds 400 Km gereden) - Klantendienst gebeld of men zo 'vriendelijk' zou willen zin, dit toestel terug naar ons thuis of naar winkel in Libramont te willen doorzenden... -Men kan ons niet helpen ? - Dit is de procedure... Geen navraag gedaan met verantwoordelijke en de bediende met naam Mijnheer REMKE (Naam even bizar als de situatie...) gaf aan ons niet te kunnen helpen... - Ik verplaats mij niet meer als klant en kan als uitbater van een HOTEL waarbij ik de zaak dien te sluiten om mij te verplaatsen, geen halve dag wachten in deze winkel ? Wat moet ik doen om mijn toestel terug te krijgen...

    Gewenste oplossing

    1) Toestel kan verzonden worden naar mijn thuisadres ik ben een Professionele klant en betaal gemiddeld 350€/maand voor mijn 'professionele' ??? diensten of het toestel kan doorgezonden worden naar de winkel in Libramont op 40 min rijden van mijn woonplaats maar ik verplaats mij NIET meer nutteloos voor de 3de maal 100km rijden (en nog eens 100 km terug) naar Marche-en-Famène : Conclusie - Tegenwoordig is men een CASE NR in plaats van een klant... Als je een NIEUW toestel van 800€ koopt staan ze de dag erna al bij je thuis met de betaalterminal voor je neus. Maar de dienst na verkoop en service is RAMPZALIG ! Hier heb ik als hard werkende zelfstandige géén tijd voor om mij met dergelijke onmogelijke surrealistische praktijken bezig te houden... Toestel blijft er liggen tot er een oplossing komt ? Daarenboven maakt men misbruik van de machteloosheid van de klant, dat er vaak een hele simpele kleine reparatie dient te gebeuren en dat je het gehele toestel verplicht bent op te sturen en telkens een torenhoge onmogelijk hoog bedrag aan reparatiekosten voorgeschoteld krijgt dat je verplicht bent een nieuw toestel te kopen. Bewuste handel ! Kan zo iets in een land als België ???

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • PROXIMUS Aan S. G.

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192951504791]

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192951504791]

  • PROXIMUS Aan S. G.

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via mail. Vriendelijke groeten, Joël Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192951987359]

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via mail. Vriendelijke groeten, Joël Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192951987359]

  • S. G. Aan PROXIMUS

    Beste Proximus , Het probleem is nog altijd niet opgelost ! Heb nog steeds mijn toestel niet terug U kan mij contacteren voor een constructieve oplossing : 0473723775

    Beste Proximus , Het probleem is nog altijd niet opgelost ! Heb nog steeds mijn toestel niet terug U kan mij contacteren voor een constructieve oplossing : 0473723775

  • PROXIMUS Aan S. G.

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1 Ref. [THREAD_ID:192953236543]

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus SA de droit public, Bd du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles, TVA BE 0202.239.951 RPM Bruxelles, BE61 0001 7100 3017 BPOTBEB1 Ref. [THREAD_ID:192953236543]

  • PROXIMUS Aan S. G.

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven en bevestigd via mail. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Joël Het Proximus-team Ref. [THREAD_ID:192953495286]

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven en bevestigd via mail. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Joël Het Proximus-team Ref. [THREAD_ID:192953495286]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)