afgesloten Succesvol

MEDIA MARKT Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK


Deze klacht is Publiek

  • W. D. Aan MEDIA MARKT

    Bij mail van 28.01.2019 hebt u bij kredietnota een terugbetaling voorzien voor mijn niet-geleverde online bestelling. Op 06/02/2019 heb ik u aan deze kredietnota herinnerd (uw referentienummer voor follow-up: #190206-013009) doch tot op vandaag is daar nog geen enkel gevolg aan gekomen. Aangezien u bijgevolg uw engagementen niet nakomt, stel ik u hierbij in gebreke en onder voorbehoud van al mijn verdere rechten, vraag ik per kerende de betaling volgens uw kredietnota C005190000000083.

    Omschrijving van uw klacht

    Bij mail van 28.01.2019 hebt u bij kredietnota een terugbetaling voorzien voor mijn niet-geleverde online bestelling. Op 06/02/2019 heb ik u aan deze kredietnota herinnerd (uw referentienummer voor follow-up: #190206-013009) doch tot op vandaag is daar nog geen enkel gevolg aan gekomen. Aangezien u bijgevolg uw engagementen niet nakomt, stel ik u hierbij in gebreke en onder voorbehoud van al mijn verdere rechten, vraag ik per kerende de betaling volgens uw kredietnota C005190000000083.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 379,00

    Volledige terugbetaling overeenkomstig uw eigen kredietnota.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • W. D. Aan MEDIA MARKT

    Na mijn klachtmail van 11 dezer werd ik door uw klantendienst dezelfde dag telefonisch op de hoogte gebracht dat de mij toegekende kredietnota nog niet uitgevoerd was omdat dezelfde (nieuwe) bestelling nog openstond wegens geen voorraad ; hoewel dit in tegenspraak was met uw eigen mails van 28.01 heb ik mijn akkoord gegeven : 1/ dat u navraag zou doen wanneer een nieuwe levering kon gebeuren 2/ ik daarover een mail zou ontvangen. Evenwel nu zijn er intussen 4 werkdagen verstreken en heb ik weeral totaal geen verder nieuws ontvangen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een leveringstermijn mee te delen. Gelet op uw aanhoudend getreuzel, zie ik nu definitief af van een nieuwe levering en vraag zo spoedig mogelijk de uitvoering van uw kredietnota en dus de volledige terugbetaling van het betaalde bedrag.

    Na mijn klachtmail van 11 dezer werd ik door uw klantendienst dezelfde dag telefonisch op de hoogte gebracht dat de mij toegekende kredietnota nog niet uitgevoerd was omdat dezelfde (nieuwe) bestelling nog openstond wegens geen voorraad ; hoewel dit in tegenspraak was met uw eigen mails van 28.01 heb ik mijn akkoord gegeven : 1/ dat u navraag zou doen wanneer een nieuwe levering kon gebeuren 2/ ik daarover een mail zou ontvangen. Evenwel nu zijn er intussen 4 werkdagen verstreken en heb ik weeral totaal geen verder nieuws ontvangen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een leveringstermijn mee te delen. Gelet op uw aanhoudend getreuzel, zie ik nu definitief af van een nieuwe levering en vraag zo spoedig mogelijk de uitvoering van uw kredietnota en dus de volledige terugbetaling van het betaalde bedrag.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)