Contract wordt opgedrongen hoewel nooit afgesloten

MEGA Power Online NV rue Natalis 2, 4000 Luik


Deze klacht is Publiek

  • LUDO D Aan MEGA Power Online NV

    Blijkbaar out-of-the-blue wordt ik een contract aangesmeerd doch ik heb op geen enkel moment met deze energieleverancier een contract afgesloten. Op 12/12/2018 krijg ik plots per e-mail een bevestiging van een afgesloten contract terwijl ik niets bevestig heb, noch over het bestaan van deze firma wist. Per kerende, op 13/12/2018 heb ik per e-mail bezwaar aangetekend tegen deze gang van zaken en deze firma duidelijk laten weten dat ik geen interesse heb om met hun een energiecontract af te sluiten. Een poos hoor ik niets meer, tot ik plots 2 afgesloten contracten in mijn mailbox vindt. Eén voor levering van electriciteit en een tweede voor levering van gas met ingang van 01 maart 2019. Ik heb herhaaldelijk deze firma telefonisch proberen te contacteren maar wordt telkens zonder antwoord gelaten.

    Omschrijving van uw klacht

    Blijkbaar out-of-the-blue wordt ik een contract aangesmeerd doch ik heb op geen enkel moment met deze energieleverancier een contract afgesloten. Op 12/12/2018 krijg ik plots per e-mail een bevestiging van een afgesloten contract terwijl ik niets bevestig heb, noch over het bestaan van deze firma wist. Per kerende, op 13/12/2018 heb ik per e-mail bezwaar aangetekend tegen deze gang van zaken en deze firma duidelijk laten weten dat ik geen interesse heb om met hun een energiecontract af te sluiten. Een poos hoor ik niets meer, tot ik plots 2 afgesloten contracten in mijn mailbox vindt. Eén voor levering van electriciteit en een tweede voor levering van gas met ingang van 01 maart 2019. Ik heb herhaaldelijk deze firma telefonisch proberen te contacteren maar wordt telkens zonder antwoord gelaten.

    Gewenste oplossing

    Kan Test-Aankoop deze firma duidelijk maken dat ik GEEN contract met hun wil afsluiten. Dat ik daar NOOIT heb op ingetekend en dat ik absoluut niet weet hoe deze firma mij een contract kan aansmeren. Ik heb nooit hun voorstel ontvangen, weet ook niet wat de prijssetting is. Hoe is het mogelijk dat een firma (is nu al de 2de op korte tijd die beweerd een contract met mij te hebben) dit zomaar kan doen.

    Aankoopkanaal
    Niet van toepassing
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • MEGA Power Online NV Aan LUDO D

    - SVP n'écrivez pas sous cette ligne - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht: Contract wordt opgedrongen hoewel nooit afgesloten (CPTBE00580322-68) Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Bij voorbaat dank voor uw begrip. In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 04 268 20 00 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u). Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag. Met duurzame groeten, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) @ info@mega.be t: 04 268 20 00 (Ma-Vrij werkdagen: 9u-12u30 and 14u-17u) [Contact us](:www.mega.be/nl/contact) ------------------------------------------------------ Cher Client(e), Nous vous remercions pour votre demande: Klacht: Contract wordt opgedrongen hoewel nooit afgesloten (CPTBE00580322-68) Celle-ci a bien été réceptionnée par notre service clientèle. Ce dernier met tout en Å“uvre pour vous répondre dans les plus brefs délais. D'avance, nous vous remercions pour votre compréhension. En cas d'urgence, n'hésitez pas à nous contacter par téléphone au 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h). Nous restons à votre entière disposition et vous souhaitons une excellente fin de journée. Durablement vôtre, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) e-mail info@mega.be t: 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h) [Contact us](:www.mega.be/fr/contact) -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[XZ8LRP-RV8Q]

    - SVP n'écrivez pas sous cette ligne - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht: Contract wordt opgedrongen hoewel nooit afgesloten (CPTBE00580322-68) Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Bij voorbaat dank voor uw begrip. In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 04 268 20 00 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u). Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag. Met duurzame groeten, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) @ info@mega.be t: 04 268 20 00 (Ma-Vrij werkdagen: 9u-12u30 and 14u-17u) [Contact us](:www.mega.be/nl/contact) ------------------------------------------------------ Cher Client(e), Nous vous remercions pour votre demande: Klacht: Contract wordt opgedrongen hoewel nooit afgesloten (CPTBE00580322-68) Celle-ci a bien été réceptionnée par notre service clientèle. Ce dernier met tout en Å“uvre pour vous répondre dans les plus brefs délais. D'avance, nous vous remercions pour votre compréhension. En cas d'urgence, n'hésitez pas à nous contacter par téléphone au 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h). Nous restons à votre entière disposition et vous souhaitons une excellente fin de journée. Durablement vôtre, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) e-mail info@mega.be t: 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h) [Contact us](:www.mega.be/fr/contact) -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[XZ8LRP-RV8Q]

  • MEGA Power Online NV Aan LUDO D

    - SVP n'écrivez pas sous cette ligne - ---------------------------------------------- Mise à jour par  : Market and Data, 16 janv. 12:25 CET Beste meneer Dehaen, Bedankt voor uw aanvraag. Uw contracten worden geannuleerd. Intussen blijven we natuurlijk tot uw beschikking voor verdere vragen en wensen we u nog een prettige dag verder. Met duurzame groeten, Klantenadviseur **Team** Mega E-mail: info@mega.be Tel: 016 67 60 60 (Ma-Vrij werkdagen: 9u-12u30 and 14u-17u) Contacteer ons * * * **U kan uw voorschotfacturen en gegevens beheren via uw online klantenzone** myMega Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken. -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[XZ8LRP-RV8Q]

    - SVP n'écrivez pas sous cette ligne - ---------------------------------------------- Mise à jour par  : Market and Data, 16 janv. 12:25 CET Beste meneer Dehaen, Bedankt voor uw aanvraag. Uw contracten worden geannuleerd. Intussen blijven we natuurlijk tot uw beschikking voor verdere vragen en wensen we u nog een prettige dag verder. Met duurzame groeten, Klantenadviseur **Team** Mega E-mail: info@mega.be Tel: 016 67 60 60 (Ma-Vrij werkdagen: 9u-12u30 and 14u-17u) Contacteer ons * * * **U kan uw voorschotfacturen en gegevens beheren via uw online klantenzone** myMega Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken. -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[XZ8LRP-RV8Q]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)